Hoi,Heeft u al eens geprobeerd om thuis sloefkes te dragen.Ik zie dat het een onderbuur is die wreed last heeft,dat zou wel eens kunnen ten goede draaien.Ikzelf ben ook onderbuur en als mijn bovenburen thuis komen is het net of er een rodeo aan de gang is op de 14 de verdieping.
Wat u ook zou kunnen doen is vilten vulstukken onder uw stoelen te zetten;u heeft er geen gedacht van hoeveel lawaai het verschuiven van meubels voortbrengt.
U zou ook een koptelefoon kunnen kopen,zodat u mooie stereo muziek kan afspelen voor u alleen!
Kilroy
We hebben zelfs speciaal heel dik vast tapijt laten leggen in de living, gang en keuken... De stoelen zijn sowieso ook voorzien van stipjes (van opt oud appartement) en stereo muziek luisteren we niet. Ik Weet heel goed hoe vervelend zo lawaai kan zijn, we zijn zelf ook onderburen geweest van zeer luidruchtige mensen. En we doen dan ook enorm ons best om zo stil mogelijk te zijn, maar we kunnen ook niet stilzwijgend naast elkaar in de zetel gaan zitten de hele dag he... Maar deze man is gewoon een muggenzifter... Hij komt klagen als onze tv gewoon normaal aanstaat, als mijn metekindje overdag eens een beetje meer lawaai maakt bij het spelen,... Het is gewoon gigantisch irritant...