#23 , 23 aug 2011 21:38
Eventjes vn me nts vernomen...Heb ook afgewacht wat er verder met "inventaris" zou gebeuren.
Ex en ik werden bij Notaris verwacht op 18/8voor ondertekening van inventaris,...opgesteld en overgenomen via usb-stick van ex.
Neem aan dat het hier gaat over vb. 1 lege chocopot met 1 klein mes met tandjes en 1 groter mes..., blinkend wc-rolhoudertje, kapotte thermostaat vn ijskast die "ter vervanging is van vroeger toestel uit ex's vorig huwelijk, méér dan 25 jr geleden, enz...
Ronduit belachelijk...
Notaris liet mij aangetekend weten dat hij op voorgestelde datum (18/8) deze confrontatie NIET WOU LATEN DOORGAAN, daar hij onoverkomelijke problemen verwacht met ex...
Notaris liet me ook weten dat hij "kort 4 deze bijeenkomst" via de "raadsman vn ex " een 19 blzn tellende fax ontving met : citaat: DEZE FAX OVERSTIJGT MIJN INZIENS HET BEGRIP "OPMERKINGEN" en houdt zwaarwichtige beweringen in...
Verder wil Notaris nog wel bemiddelen, MAAR... met bijstand van beide advokaten omdat hun hulp broodnodig zal zijn om de werkzaamheden in goede banen te leiden
DUS:...ik kan dit financieel NIET MEER AAN, terwijl ex (zie vorige schrijfsels) BULKT van geld dat hij "HANDGIFTEN VAN ZIJN MOEDER" noemt
en dat hij ook in de inventaris misbruikt om de meerwaarde-items te bemachtigen...
Wil je nog meer weten omtrent de doorgedreven haat-en wraakprocedure vn 1 door zijn jeugd getraumatiseerd individu, dat erop gebrand is om al 't minder goede dat ooit zijn pad kruiste, nu VOOR MEER DAN 100% op mij stort, en daarbij nog geholpen door mijn EX-hartsvriendin waar hij, zelfs 4 ons abrupt uiteengaan al zat te azen op zijn ''handgiftenrijkdom" en die zelfs ooit tegen me zegde... " Als ik ooit de gelegenheid krijg om u met valse getuigenissen kan "nekken", dan doe ik het zonder verpinken..
't Is een hoer, ne geldwolf, die ex vangt met supersex en tegelijkertijd financieel leegzuigt
TOT ZOVER MIJN RELAAS... zéér beknopt en ingetogen, maar mijn "bougieke is bijna uit"
Wil je hierop reageren,...ok...alvast bedankt...
BEGRIJP EN RESPECTEER WEL DAT NIET TER ZAKE, BELACHELIJKE EN VERNEDERENDE REACTIES ...MIJ NOG DIEPER DE PUT INDUWEN