slapen in gemeenschappelijke gang

SgtMjr
Topic Starter

Re: slapen in gemeenschappelijke gang

#16 , 09 jun 2011 16:16

ff vlug posten, heb 5 minuten ofzo...

Gisterennacht sliep er niemand op de gang, dus laat ons hopen dat het zo blijft. Daar ik tot zaterdagochtend niet thuis ben vraag ik mijn vriendin om mij te melden als hij weer opdaagt.

Ik denk dat ze het nu door hebben maar U weet nooit.

Bidt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
SgtMjr
Topic Starter

#17 , 21 jun 2011 03:43

Update:

sinds ik het KB heb uitgehangen én de huisbaas nogmaals heeft gebeld is er geen halslaper meer te bespeuren.
De mensen van het 4e gaan ook verhuizen, waarschijnlijk omdat zij niet meer samen hier kunnen verblijven, doch dit is speculatie.

Als ik de effectieve huurder in de hal tegenkom antwoordt hij mijn "goedendag" niet meer, maar agressie of vergelding vrees ik niet, daar ik meermaals in uniform ben gespot door hen. Zij zullen wel geconcludeerd hebben dat ik ook in de burgerwoonst bewapend ben, doch dit erken noch ontken ik op dit forum; het is namelijk niet wettelijk.

Bedankt alleszins voor alle geboden oplossingen, het probleem bestaat niet meer en topic mag aldus op slot. Ik hoop dat, indien er meerdere mensen problemen hebben met onrechtmatige bewoners in ene gedeelde huurwoonst, zij informatie kunnen halen uit deze beleving.

Ik ga terug aan het werk, met de hondjes én tegenzin.

Groet, Sergeant Majoor E. , 2e Regiment Artillerie

Reclame

Terug naar “Huren”