Beste RR, ik ken je al een hele tijd (ook van op andere fora) en nog steeds slaag je erin om op een of andere manier jouw verbittering en jouw 'Don Quichote'-gevecht in vele posting naar voren te brengen. Niettegenstaande je er door andere gebruikers, mezelf incluis, moderators en beheerders op gewezen wordt dat jouw manier van handelen ongepast is.Er is naar aanleiding van het feit dat volgens sommigen de teugels strakker dienen aangespannen te worden een tweestrijd ontstaan door moderators van het JForum en mij.
Er wordt mij ten laste gelegd van niet objectief te antwoorden maar wat veel erger is dat antwoorden en adviezen gewoon worden weggehaald.
Het is een vaststaand feit dat jij in de vaste overtuiging bent dat jij het bij het rechte eind hebt wat betreft jouw ideeën en mening over justitie, magistraten, advocaten en dergelijke meer, en dat jij dit aan iedereen - tot in het fanatieke toe - opdringt.
Ik ben eigenlijk al een tijdje geleden gestopt met mij te ergeren aan jouw postings, maar de laatste ontwikkelingen op dit forum, waar ik nog steeds als particulier graag op kom en als het kan mijn ervaringen deel, lijken mij zeker een gepast handelen van de mensen achter de schermen.
Mensen met goede bedoelingen proberen niet als extremisten hun mening te verkondigen en/of op te leggen aan anderen.Moderatoren van een juridischforum dienen m.i. de meningen van mensen met goede bedoelingen te respecteren, ook al hebben ze zelf een andere mening.
Tot zover mijn bescheiden mening over het handelen van de mods/beheerders.