Gaat erover wat er gebeurd als de eigenaar zou besluiten de gedomicilieerde een handje te helpen... Zoals ik reeds zei, geen prettige ervaring zelfs als we de zaak na klachtneerlegging in der minne geregeld hebben vond de rechter het toch nog nodig me een boete op te leggen en zeer gedetailleerd te beschrijven wat me allemaal boven het hoofd had kunnen hangen...
Een ezel stoot zich enz ...
Maar ja iedereen is vrij om zelf in eer en geweten te beslissen welk parcours hij volgt...
Ik denk dat deze thread volledig ontspoord is. Uit de oorspronkelijke vraag meende ik begrepen te hebben dat de officiële situatie zich als volgt voordoet:
- een eigenaar is zelf gedomicileerd in zijn eigen appartement
- uit welwillendheid neemt hij een gast in huis die noch huurder is, noch gedomicilieerde in dat appartement
Nu wil hij dat de gast vertrekt, maar die wil niet. Wat weerhoudt hem ervan de gast zijn kleren terug in zijn koffer te stoppen terwijl hij niet aanwezig is, eventueel het slot te laten veranderen en dan de koffer netjes op de deurdorpel te plaatsen? Op grond van welke titel kan die gast de politie erbij roepen????