Jaarlijks wordt mijn bloed en van mijn collega's gecontroleerd op CO, dit komt omdat we in ondergrondse parkeergarage's werken (uitlaatgassen) maar niet op vitamine D, tot een half jaar geleden wist ik geeneens wat vitamine D was, laat staan de gevolgen van een langdurig gebrek ervan, ik ben immers geen arts noch heb ik enige medische achtergrond als eenvoudige bediende.periodieke bloedcontroles
In heel Europe sterven er ieder jaar 200.000 mensen aan de gevolgen van medisch handelen, zie: https://www.gezondheidsnet.nl/medisch/j ... medicijnenJaarlijks wordt mijn bloed en van mijn collega's gecontroleerd op CO, dit komt omdat we in ondergrondse parkeergarage's werken (uitlaatgassen) maar niet op vitamine D, tot een half jaar geleden wist ik geeneens wat vitamine D was, laat staan de gevolgen van een langdurig gebrek ervan, ik ben immers geen arts noch heb ik enige medische achtergrond als eenvoudige bediende.periodieke bloedcontroles
Het gevolg is nu dat ik mij moet verplaatsen met een rollator wanneer ik mij verder als 100 meter wil verplaatsen.
Ik ben 51 jaar en ze hebben men leven verkloot, dit had simpelweg voorkomen geweest door preventieve inname van een dagelijks vitamine D pilletje.
zuur
mvg
Kristiaan
TS zegt hier nu juist dat zijn leven verkloot is door een gebrek aan medisch handelen...In heel Europe sterven er ieder jaar 200.000 mensen aan de gevolgen van medisch handelen, zie: https://www.gezondheidsnet.nl/medisch/j ... medicijnen
Dan zou de vakbond ervoor kunnen ijveren dat er, gezien nachtwerk, nog andere relevante waarden worden gecontroleerd, zoals vitamine D.Jaarlijks wordt mijn bloed en van mijn collega's gecontroleerd op CO
Off topic: Dan wel een pilletje met voldoende hoge dosis D3 samen met K2. Wat is nu uw huidige dosis als ik vragen mag ? Persoonlijk neem ik al een jaar of 2 de dosis die ik hierboven heb aangehaald.Ik ben 51 jaar en ze hebben men leven verkloot, dit had simpelweg voorkomen geweest door preventieve inname van een dagelijks vitamine D pilletje.
Dan vraag ik me toch ernstig af wat die waarde van de overdosis was, want xtra Vit D3 werkt volgens veel onderzoeken juist wel tegen corona besmetting. Let wel: hoge dosis Vit D3 moet altijd gecombineerd worden met Vit. K2 Word zelfs meestal samen verkocht of in dezelfde gelule verwerkt.Overdosis met supplementen Vit D zijn zeer schadelijk want worden niet afgebroken door het lichaam. Een familielid heeft op die manier zeer ernstige lichamelijke schade opgelopen door tijdens de corona uitbraak te overdrijven met Vit D supplementen omdat ze geloofde dat het haar extra zou beschermen. Ze was overgedoseerd wat je nooit kan worden via zonlicht en voeding, enkel via supplementen …
Persoon woonde al vele jaren in een mediterraans land (en voedde zich zeer gezond) dus zal van nature zeker geen gebrek aan Vit D gehad hebben (zonlicht is de belangrijkste bron). Als je dan plots nog eens erg zwaar begint te supplementeren er bovenop dan kan je uiteraard tot een overdosis komen.Dan vraag ik me toch ernstig af wat die waarde van de overdosis was, want xtra Vit D3 werkt volgens veel onderzoeken juist wel tegen corona besmetting. Let wel: hoge dosis Vit D3 moet altijd gecombineerd worden met Vit. K2 Word zelfs meestal samen verkocht of in dezelfde gelule verwerkt.Overdosis met supplementen Vit D zijn zeer schadelijk want worden niet afgebroken door het lichaam. Een familielid heeft op die manier zeer ernstige lichamelijke schade opgelopen door tijdens de corona uitbraak te overdrijven met Vit D supplementen omdat ze geloofde dat het haar extra zou beschermen. Ze was overgedoseerd wat je nooit kan worden via zonlicht en voeding, enkel via supplementen …