Awel, dat moet ge nu juist eens aan uw gemeente vragen. Alvorens te handelenevenement.
- Is het mogelijk om een vergunning van de gemeente te krijgen voor dergelijke privatieve evenementen?
Awel, dat moet ge nu juist eens aan uw gemeente vragen. Alvorens te handelenevenement.
- Is het mogelijk om een vergunning van de gemeente te krijgen voor dergelijke privatieve evenementen?
Geen probleem.#20, Rapture, mijn reactie is geen verwijt aan u, au contraire, het ging enkel maar om een verfijning om te vermijden dat het een oeverloze discussie wordt en alle inlichtingswaarde verliest.
Als ik mij baseer op de link dan dient het te gaan om besloten erven. In bovenstaand voorbeeld denk ik dat de weide niet meer te beschouwen valt als een aanhorigheid van de woning. Ze spreken expliciet over "een omheinde tuin die aansluit bij de woning".In deze case heb ik wel een vraagje. Wanneer gaat het over een tuin (behoort bij de woning) die onschendbaar is? En wanneer is een weide (die dus niet persé onder de onschendbaarheid van de woning valt. Om een voorbeeld te noemen: een woning heeft een tuin en die tuin loopt verder (zonder omheining) in een weide. Op het kadasterplan staat er duidelijk dat het 2 verschillende percelen zijn: tuin van de woning en "landbouwgrond". Is dat landbouwperceel dan in principe wel betreedbaar?