COMMISIE LOON IMMOBUREAU

Vandebos

#16 , 12 mei 2009 15:13

Er zijn landmeters/experts die een plaatsbeschrijving opmaken voor € 80. (totaalprijs) Als je daar de BTW bijrekent kom je op jouw bedrag. Ik vermoed dus dat de kost op 1 persoon wordt afgeschoven...

Voor de correcte prijs.. tja... als die plaatsbeschrijving 2 A4'tjes groot is voor een 3 slaapkamerflat ben ik niet bereid er € 80 voor te betalen, Als die beschrijving echter een 10-tal pagina's groot is met foto's van de gebreken en de nieuwe installaties die dan ook nog eens met kleur, type, produktiejaar en serienummer beschreven staan dan kan ik begrijpen dat je dit niet zal hebben onder de € 150. Dat is in feite de vraag die je dient te stellen: Is het document dat ik in handen krijg de kost ervan waard of niet? Er bestaan zo veel verschillende aanpakken dat hier geen bedrag op te plakken valt, de wettekst die een plaatsbeschrijving verplicht geeft totaal geen indicatie van wat zo'n plaatsbeschrijving nu dient te omvatten...

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”