Facebook contacteren

Amy1984
Topic Starter

Facebook contacteren

#1 , 14 sep 2010 21:59

Mijn vriend weigerde een uitnodiging voor een geheime groep. Hoe kan ik een tweede uitnodiging verzenden?

Helaas kun je geen tweede uitnodiging om lid te worden van een groep verzenden.
Helaas kun je geen tweede uitnodiging om lid te worden van een groep naar dezelfde vriend verzenden. Vertel de gebruiker rechtstreeks contact met ons op te nemen vanaf het e-mailadres waarmee zijn of haar account is aangemeld. De gebruiker moet tevens zijn of haar volledige naam en het webadres (URL) van de groep vermelden.

Allemaal goed en wel, Facebook zegt dat we dan rechtstreeks contact met hun moeten opnemen, maar hoe neem je contact op met Facebook. Heb heel Facebook afgezocht, maar nergens een contactformulier of e-mailadres te vinden :?

Lanox
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 sep 2010 13:55

En u vindt dat dit op het juridisch forum thuis hoort omdat ...?

Amy1984
Topic Starter

#3 , 15 sep 2010 19:05

Als iemand het antwoord weet, gewoon zeggen en voor de rest niet te veel zagen aub ;)

Reclame

Veebee

#4 , 15 sep 2010 19:50

google maar eens op facebook en contact, dan zal je merken dat facebook niet rechtstreeks te contacteren valt

Amy1984
Topic Starter

#5 , 16 sep 2010 14:16

Idd vind ook niks, maar vraag me af hoe dat moet als je hen echt iets wil vragen.

Veebee

#6 , 16 sep 2010 14:49

das net het probleem bij dat soort sites, ze bieden gratis dienst aan voor eindgebruikers, betalend voor adverteerders maar support hoef je niet te verwachten.

Als het ooit betalend wordt, kan je misschien een helpdesk verwachten, maar ik zou er niet op rekenen.
Vergeet ook niet dat wereldwijd miljoenen mensen op facebook zitten, ga je dan per land contactpersonen kosteloos laten werken? :mrgreen:

Amy1984
Topic Starter

#7 , 21 sep 2010 10:57

Ik kan mijn vraag ook gerust in het Engels stellen.

ganapathi tantra

#8 , 04 okt 2010 12:35

het sociale netwerk FB is waarschijnlijk niet te contacteren omdat ze helemaal niet sociaal zijn
Met een miljardeninkomst aan reklame kan je natuurlijk geen support opzetten dat weet iedereen toch
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Terug naar “Praat café”