Ik denk dat Franciscus net zoals ik bedoelt dat mensen helpen niet wil zeggen dat je de andere moet neerslaan. Je kan ook de slachtoffers in veiligheid brengen en/of de daders isoleren zonder slagen te gebruiken (en ja, ik weet dat het er niet altijd zachtjes aan toegaat). En dat is iets wat veel bewakingsagenten vergeten.
Dit is dus enorm mooi gesproken!!!!!
Als je over de nodige technieken en LEF beschikt dan kun je iemand dus ook tegenhouden en/of in controle houden(zonder hem al teveel pijn te doen) zodat die persoon geen slagen en verwondingen of vernielingen kan aanrichten TOT DE POLITIE KOMT!!!!!
Als je met zo'n paar geschikte bewakers staat kun je zo een vechtpartij ten einde brengen MAAR MAAR MAAR... als je,en ik zeg wel gelijk in de meeste gevallen.. ,daar staat met een groep bewakertjes en bewaaksters en je doet gewoon HELEMAAL NIETS dan de politie te bellen tijdens een redelijke vechtpartij dan breng je DE LEVEN VAN DIE PERSONEN DIE WORDEN GESLAGEN DUS ECHT IN LEVENSGEVAAR EN DAT VIND IK DUS ECHT NIET KUNNEN EN wat volgens mij dan eig zou moeten is dat er na ondervragingen en onderzoek DIE BEWAKERS EEN WAARSCHUWING MOETEN KRIJGEN DAT ZE NIETS GEDAAN HEBBEN TERWIJL IEMAND IN LEVENSGEVAAR IS en dat als ze het NOG EENS DOEN dat ze GEWOON VAN HUN WERK MOETEN ONTSLAGEN WORDEN en hun badge zou moeten afgepakt worden!!!!!!
Je wordt betaald om je werk te doen dus doe het dan ook EN ALS JE NIET GESCHIKT BENT voor een dergelijke job GA DAN EEN ANDER GEPASTE WERK ZOEKEN!!!!
Mensen niet kunnen helpen in levensgevaar KAN FATAAL AFLOPEN!!!!