Goedemiddag,
Mijn oudste zoon kreeg vandaag een brief in de bus vanwege een gerechtsdeurwaarder, met volgende tekst :
Betreft : betekening strafzaak - M. Ref : PK100398
"op verzoek van de heer Procureur des Konings bij de Rechtbank van Eerste Aanleg te K., ben ik aangezocht u een exploot te betekenen in strafzaken.
Het exploot kan enkel aan U PERSOONLIJK worden betekend, geen enkele andere persoon kan deze in ontvangst nemen. Een volmacht is niet mogelijk.
Dit kan ENKEL en ALLEEN gebeuren op : datum en uur
Er kunnen GEEN telefonische inlichtingen verstrekt worden omtrent deze zaak. Evenmin wordt hierover correspondentie gevoerd"
Kan iemand mij meer uitleg geven over wat dit betekent ? Want wij kunnen ons niet voorstellen waarover dit zou gaan.
Mijn zoon heeft vorig jaar (september 2009) een waarschuwing gekregen van de verkeerspolitie wegens het negeren van een rood verkeerslicht. Hij was met de fiets.
En er is een Cassatiezaak hangende die zijn vader (mijn ex) is begonnen ivm alimentatie. Hij is in cassatieberoep gegaan na een uitspraak in mijn voordeel van de Rechtbank Eerste Aanleg in K. Maar die rechtszaak was tegen mij, mijn zoon werd niet rechtstreeks uitgedaagd in deze zaak.
Wij snappen er niets van.....alle hulp is welkom
Madeleine