Onbekend land is nu ook wel overdreven. Belgie word word in die landen omschreven als "the place to be of het land met de onbeperkte mogelijkheden". Politie doet niets. En idd de dame in kwestie durft en kan niet terugkeren. In elk geval had u als verhuurder beter moeten weten, want dit is geen alleenstaand geval en stelt de Belgische huurder in een slecht daglicht, want genaturaliseerd wil zeggen Belg dacht ik, en geen Marokkaan. Ik bedoel hiermee dat je onrechtstreeks toch min of meer verplicht word te discrimineren en het woordje "tot Belg genaturaliseerd" een hol begrip is. Figuurlijk gesproken: een aap leer je zomaar niet op 1,2,3 zijn kuren af..........alleen achtergelaten in een onbekend land. De OCMW kan een tijdelijk onderdak voor haar regelen. En de politie kan haar vent opsporen. De dame in kwestie durft waarschijnlijk niet eens haar famillie te contacteren uit diepe schaamte wat haar is overkomen.
Sorry als dit nogal cru overkomt. Procederen (vredegerecht) is alles wat u kan doen. Voor een keer voel ik mee met een verhuurder.