Ik hoop dat mijn vraag hier op zijn plaats staat.
Om een heel lang verhaal even kort te maken zou ik jullie deze vraag willen stellen.
Mijn partner zit momenteel in voorlopige hechtenis en dit al sinds woensdag 18/10/2006 In eerste instantie wou hij niet meewerken aan het onderzoek uit vrees voor represailles (waar ik ook nog steeds angst voor heb). Vrijdag 20/10/2006 is zijn aanhouding verlengd met een maand, maar toen al had hij laten weten aan zijn advocaat dat hij volledige meewerking wil geven, in het belang van zijn kind, ons gezin en zijn eigen geestestoestand. Maandag 23/10/2006 is hij dan een nieuwe verklaring gaan afleggen, heeft volledig meegewerkt maar ondertussen krijg ik nergens iets te horen ivm het onderzoek. Is het misschien mogelijk, om een e-mail naar zijn advocaat te sturen, met de vraag voor een vroegere vrijlating (onder voorwaarden wel te verstaan!!!!) in het belang van zijn kind, ons gezin en zijn geestestoestand.
Oke toegegeven, hij heeft verkeerde keuze's gemaakt waardoor hij daar is beland, maar geloof me, HIJ HOORT DAAR NIET THUIS!!!!! Hij heeft vanaf het begin al een aanvraag ingediend om te mogen praten met een psycholoog, tot op heden is daar nog niet veel gehoor aan gegeven. Hij kwijnt daar weg, zit er emotioneel compleet onderdoor, en krijgt wel medicatie maar deze werken niet naar behoren. Zowel hij als ik zitten er compleet onderdoor, en ik moet en zal me wel sterk houden voor ons kindje dat hier zit, maar ik weet dat als hij terug is dat dit alles veel dragelijker zal zijn. Ik heb reeds een afspraak bij het CAW omdat ik met heel deze situatie niet goed omkan, en mijn partner wil dit ook maar ze zijn er blijkbaar niet zo scheutig op om het hem te snel toe te staan.
Helpt een vraag naar zijn advocaat toe voor een vroegere vrijlatig (nogmaals in het belang van zijn kindje, ons gezin en vooral zijn eigen geestestoestand alsook omdat hij toch goed heeft meegewerkt!!!) of is dit niet gebruikelijk????
Een radeloze Fairy.....