en wat verwacht u van een ziekenhuis dat zij het volledige strafwetboek schriftelijk opnemen in hun huishoudelijke regelseven vergeten dat mijn huis geen openbare plaats is en een ziekenhuis wel?
en wat verwacht u van een ziekenhuis dat zij het volledige strafwetboek schriftelijk opnemen in hun huishoudelijke regelseven vergeten dat mijn huis geen openbare plaats is en een ziekenhuis wel?
nee... wat bedoel je daarmee?en wat verwacht u van een ziekenhuis dat zij het volledige strafwetboek schriftelijk opnemen in hun huishoudelijke regelseven vergeten dat mijn huis geen openbare plaats is en een ziekenhuis wel?
is openbare zedenschennis en strafbaar werd gisteren toch in het nieuws gezegdWat het strafwetboek daar mee te maken heeft, zie ik niet. Borstvoeding is niet verboden/strafbaar, hé.
ik vrees dat een gemiddelde journalist geen jurist is .is openbare zedenschennis en strafbaar werd gisteren toch in het nieuws gezegdWat het strafwetboek daar mee te maken heeft, zie ik niet. Borstvoeding is niet verboden/strafbaar, hé.
Zou het geen tijd worden dat mensen ophouden met borsten te erotiseren?ik vrees dat een gemiddelde journalist geen jurist is .is openbare zedenschennis en strafbaar werd gisteren toch in het nieuws gezegdWat het strafwetboek daar mee te maken heeft, zie ik niet. Borstvoeding is niet verboden/strafbaar, hé.
Waarom zou borstvoeding openbare zedenschennis zijn als je geen borst kan zien?
Dus seks in het openbaar is ook geen openbare zedenschennis als je maar dicht genoeg tegen elkaar plakt zodat er geen geslachtsdelen te zien zijn ?ik vrees dat een gemiddelde journalist geen jurist is .is openbare zedenschennis en strafbaar werd gisteren toch in het nieuws gezegdWat het strafwetboek daar mee te maken heeft, zie ik niet. Borstvoeding is niet verboden/strafbaar, hé.
Waarom zou borstvoeding openbare zedenschennis zijn als je geen borst kan zien?
Art. 385 strafwetboekDus seks in het openbaar is ook geen openbare zedenschennis als je maar dicht genoeg tegen elkaar plakt zodat er geen geslachtsdelen te zien zijn ?
men probeert het in deze richting te duwen terwijl men hun baby gebruikt om actie te voeren en reclame te maken voor hun mamacafé pure schande is dat . men heeft haar niks verboden zelfs een aparte ruimte aangeboden leg mij maar eens uit wat daar verkeerd aan is , nergens lees ik hier wat de mama voorhad dat het zo dringend was om geholpen te worden , de gemiddelde wachtijd in een ziekenhuis om geholpen te worden is doorgaans een veelvoud aan de duurtijd van het zogen van een kind .Zou het geen tijd worden dat mensen ophouden met borsten te erotiseren?
"Ik verging van de pijn en vroeg om mij meteen te helpen. Neen, ik moest eerst mijn kind in de kamer voeden en mocht pas door de gang naar de radiografie als ik klaar was met voeden."men heeft haar niks verboden zelfs een aparte ruimte aangeboden leg mij maar eens uit wat daar verkeerd aan is
de gemiddelde wachttijd misschien, maar moet men daarom die wachttijd nog extra lang maken? Blijkbaar is ook het ziekenhuis van mening dat dit niet hoefde. (al betwijfel ik dat zelf, m'n vriendin heeft hier momenteel gemiddeldes van 35 minuten borstvoeding, is de gemiddelde wachttijd dan enkele uren? lijkt me niet), nergens lees ik hier wat de mama voorhad dat het zo dringend was om geholpen te worden , de gemiddelde wachtijd in een ziekenhuis om geholpen te worden is doorgaans een veelvoud aan de duurtijd van het zogen van een kind .
Dit is een uitspraak voor u rekening!men probeert het in deze richting te duwen terwijl men hun baby gebruikt om actie te voeren en reclame te maken voor hun mamacafé pure schande is dat . men heeft haar niks verboden zelfs een aparte ruimte aangeboden leg mij maar eens uit wat daar verkeerd aan is , nergens lees ik hier wat de mama voorhad dat het zo dringend was om geholpen te worden , de gemiddelde wachtijd in een ziekenhuis om geholpen te worden is doorgaans een veelvoud aan de duurtijd van het zogen van een kind .Zou het geen tijd worden dat mensen ophouden met borsten te erotiseren?
dringend , wat had ze dan ?m'n vriendin heeft hier momenteel gemiddeldes van 35 minuten borstvoeding,
Kijk xena, het ziekenhuis zélf vond dat dit absoluut niet kon, ook verschillende ministeries hebben gereageerd. Het lijkt me duidelijk dat wat daar gebeurde niet kon.
voor mijn part lopen alle vrouwen mee hun borsten bloot !Als blote borsten ineens terug openbare zedenschennis is,