#2 , 17 okt 2006 15:09
DE HUUR VAN EEN HOOFDVERBLIJFPLAATS WORDT OPGEZEGD DOOR DE VERHUURDER
Aangetekende brief/brieven met ontvangstbewijs.
Aan Dhr. ABC (1)
Aan Mevr. ABC (1)
Mevrouw, Mijnheer,
In toepassing van artikel x van het huurcontract met betrekking tot het appartement gelegen te......, deel ik u mee dat ik besloten heb een einde te maken aan de huur op de eerstvolgende vervaldag.
De opzeggingstermijn bedraagt 6 maanden (2). Hij zal ingaan op 1 september en aflopen op 28 februari 2007 (3).
Eventueel voor huurovereenkomsten van meer dan drie jaar: ]
De reden van deze opzegging is de volgende (4):..
Ik heb deskundige X (adres + telefoonnummer) verzocht mij te vertegenwoordigen op de plaatsbeschrijving bij het verlaten van het pand. Gelieve contact met hem op te nemen om een afspraak te maken. Gelieve hem ook te laten weten aan welke deskundige u de opdracht zal geven om u te vertegenwoordigen of hem te bevestigen dat hij mag optreden in het kader van een gemeenschappelijke opdracht en wij dus elk de helft van zijn ereloon zullen betalen (5).
Ik stel voor om de bezoeken met het oog op de verhuring van het appartement te laten plaatsvinden tijdens de laatste 3 maanden van de huur, op dinsdag van 17.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 14.00 tot 17.00 uur. Als deze dagen niet passen, ontvang ik graag van u een ander voorstel.
Met hoogachting,