#1 , 03 okt 2006 18:15
Hallo allemaal
Ik zit hier met een ingewikkelde situatie : ik ben een tijd terug officieel gaan samenwonen met mijn vriend, intussen ex vriend, hij is bij mij ingetrokken. Ik werd door hem psychologisch mishandeld en ge?soleerd van de buitenwereld, en ik ben bij hem weggevlucht, en verblijf momenteel ergens anders.
Mijn ex woont nu in het appartement dat IK huur, ik betaal de huur en dergelijke maar ik kan niet terug naar mijn appartement omdat ik me er niet meer veilig voel met mijn ex. A ja mijn ex staat nergens in het huurconract vermeld en heeft er geen enkele rechten op.
Nu hoor ik net van iemand, dat ik mijn ex vriend kan laten uitschrijven in de gemeente.Ik wil her graag meer informatie over. Ik ben de huurder, en misschien/hopelijk ook de hoofdbewoner, ik ben ook gezinshoofd (of althans tot ik vertrok).
Nu vraag ik me af, kan ik iemand via de gemeente laten uitschrijven op dat adres? Ook al woont hij er offici?el en effectief?
Mijn ex vriend maakt danig misbruik van de situatie door op mijn kosten in mijn appartement te zitten, en hij weigert er te vertrekken. De huur is opgezegd, maar hij is niet van plan om aan het eind van de opzegtermijn te verhuizen, hij blijft gewoon zitten waar hij zit. Hij is het spelletje smerig aan het spelen en ik wil dat dit zo snel mogelijk stopt. Als dit kan door hem officieel uit te schrijven zou ik dat zeker graag doen.
Anoniempje