Heb je een link daarvan?cfr de discussie tussen pedro en mezelf of een buitenstaander lid mag zijn van een rvb of niet.
RR
Heb je een link daarvan?cfr de discussie tussen pedro en mezelf of een buitenstaander lid mag zijn van een rvb of niet.
gemeend@sniper: ironie of meen je dat nu echt?
gemeend@sniper: ironie of meen je dat nu echt?
een rij-instructeur/examinator weet doorgaans redelijk wat van de wegcode en toch is hij geen advokaat
en iemand die al jaren in een ruzieende buurt woont kan mss ook een en ander kwijt over redenen van en oplossingen voor burenruzies
daarom beter laten zoals het isHoe beoordeel je deze groepen en wie laat je erin toe? Welke groepen wel en welke groepen niet? ...
Ervaring zonder theorie is blind, maar theorie zonder ervaring is niet meer dan een intellectueel spelletje. Immanuel Kant
Langs de andere kant hangt dit natuurlijk af van wat een vraagsteller hier komt zoeken. Een juridische basis (bv. de antwoorden van J. Demoor) om mee naar een justitiehuis, advocaat of notaris te stappen, of een debat waarbij hij een pagina krijgt aan persoonlijke ervaringen met hier en daar een vermoeden van juridische basis.doch aan de andere kant riskeer je ermee dat je juist de discussie over een onderwerp, die het forum juist zo goed maakt, een ernstige knauw geeft.gemeend@sniper: ironie of meen je dat nu echt?
een rij-instructeur/examinator weet doorgaans redelijk wat van de wegcode en toch is hij geen advokaat
en iemand die al jaren in een ruzieende buurt woont kan mss ook een en ander kwijt over redenen van en oplossingen voor burenruzies
En de keuze van de artikels wordt liefst beinvloed naar dat artikel waar je kan zien, waar de "onbekende jury met onbekende verloning" een label "geschreven door een advocaat" bij heeft geplaatst?Als ik bv. een vraag zou stellen over een leverancier die zijn werk niet conform de gemaakte afspraken heeft afgeleverd, zou ik geen pagina met ervaringsdeskundigen willen, maar een concreet artikel op basis waarvan ik een aangetekend schrijven kan opstellen...
En de keuze van de artikels wordt liefst beinvloed naar dat artikel waar je kan zien, waar de "onbekende jury met onbekende verloning" een label "geschreven door een advocaat" bij heeft geplaatst?Als ik bv. een vraag zou stellen over een leverancier die zijn werk niet conform de gemaakte afspraken heeft afgeleverd, zou ik geen pagina met ervaringsdeskundigen willen, maar een concreet artikel op basis waarvan ik een aangetekend schrijven kan opstellen...
maak ik op dat A-Lisa geprikkeld is mede door toedoen van iemand met een hogere rang of klasse."en dit is vrijheid van meningsuiting maar zal weldra gewist worden dus lezen wie lezen kan!"
een advies kan voor de ene niet goed zijn, doch voor de andere wel- Een lezer kan dan dan zelf aangeven in hoeverre een advies of tip voor hem nuttig was.
- adviezen en tips met een lage rating kunnen later worden uitgefilterd en weggelaten wat mogelijke lezers toch wat tijd bespaart...