huurster buitengezet door deurwaarder... Wat nu?

Farse Fons
Topic Starter

huurster buitengezet door deurwaarder... Wat nu?

#1 , 24 jun 2010 11:32

Beste,

Mijn huurster is deze week buitengezet door de deurwaarder... Na een zenuwslopende gerechtelijke tocht natuurlijk :-)

Nu was onze vraagjes:

- Wat moeten we doen met de meterstanden van water en elektriciteit? en eventueel Belgacom en Telenet?

- Wat gebeurt er met het adres van deze huurster indien dit op dit adres blijft staan? Of dekt het deurwaardersexploot mij in bij eventuele volgende schuldeisers aan dit adres? (er zat alweer een brief van een derde partij in de bus tot aanmaning...)

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 24 jun 2010 12:50

- Met de nutsmaatschappijen een overdracht van de abonnementen op uw naam aanvragen ( standaard formulier) en hierbij een kopie van het vonnis en het verslag van de deurwaarder voegen.

- 10 dagen na uitzetting op de dienst bevolking laten nakijken of mevrouw nog steeds op het pand staat ingeschreven of niet. (vonnis en verslag uitzetting meenemen) Indien mevrouw nog staat ingeschreven vragen de procedure tot ambtelijke schrapping op te starten.

Farse Fons
Topic Starter

#3 , 24 jun 2010 13:00

Schitterend! Hartelijk dank voor dit concreet en snel antwoord! :wink:

Reclame

Farse Fons
Topic Starter

#4 , 24 jun 2010 13:03

Het verslag van de deurwaarder hebben we nog niet ontvangen, maar ik veronderstel dat deze de meterstanden heeft opgenomen? Is dat een deel van zijn taken bij een uitdrijving?

Terug naar “Huren”