Ik vind het een schande dat iedereen (behalve de vraagstellers) zich voordoet op dit forum als opgeleide bekwame advocaten waardoor de vraagstellers het gevoel gegeven wordt nu (eindelijk) geholpen te worden maar in feite kan je aan de duizenden dt- fouten die die zogezegde advocaten alleen al maken, duidelijk afleiden dat hun educatie net niet tot universitair onderwijs reikte. Zelfs niet tot middelbaar want ik kende "dt-regel" al in de lagere school. dus: stop die zever of neem echte advocaten aan want dit is een pure boerenbedrog, als ik sommige """juridische""" raad lees denk ik echt "gaat dit over België of vergist men zich van land"""
Beste A-Lisa, ik had een antwoord op je bericht neergetypt dat bestond uit anderhalf A4-blad. Immers, één kritische bemerking weegt soms zwaarder door dan 10 "dank-u-wel's".
Wie geen oor heeft voor de kritiek die er op een project wordt gegeven, die is gedoemd om te falen. Daarom gaan we je bericht niet wissen. Het is zo dat op deze website zowieso weinig berichten worden gewist. Tolerantie heet dat, ook wanneer we zelf in de vuurlinie komen te liggen.
Toen ik zowat het einde van mijn antwoord-epistel naderde heb ik de volgende toetsen ingedrukt: "Ctrl+A" en daarna "Del".
Waarom ?
Wel, omdat ik me opeens realiseerde dat ik deze website aan het verdedigen was tegen een aanval die er eigenlijk geen was. Het moest om een misverstand gaan, dacht ik (en hoop ik).
Inderdaad, ik ben ervan overtuigd dat je bericht een andere inhoud zou hebben gehad indien je niet over punt 1 en punt 10 van onze "Gebruiksvoorwaarden" (die je hebt goedgekeurd bij je registratie en je nadien ook
hier nog eens kon herlezen) had gelezen.
Ik kopieer ze hier voor alle duidelijkheid toch nog even:
1. De juistheid van de informatie op dit forum kan NIET worden gegarandeerd en is GEEN vervanging voor professioneel advies. Consulteer steeds een erkend raadsman/vrouw. Forumgebruikers moeten zich realiseren dat de antwoorden op hun vragen afkomstig kunnen zijn van niet-juristen. Deze informatie moet dan ook benaderd worden met de nodige voorzichtigheid. De juridische correctheid van de berichten kan niet gewaarborgd worden. De eigenaars en medewerkers van deze site kunnen op geen enkele manier aansprakelijk gehouden worden voor de gevolgen van foutieve informatie.
en punt 10:
10. Wil aub gebruiksvoorwaarde 1 nogmaals herlezen...
De
volledige versie kan je hier lezen.
en dit is vrijheid van meningsuiting maar zal weldra gewist worden dus lezen wie lezen kan!
Waarom je dit denkt weet ik niet, maar wij zijn niet zoals vele anderen. Ook niet op dat gebied.
A-Lisa, ik hoop oprecht dat we met een propere lei kunnen herbeginnen nu dit (hopelijk) werd uitgeklaard.
Bart Demyttenaere
Beheerder Juridisch Forum
PS (en volledig los van bovenstaande): één of andere mens die veel wijzer is dan wij hier allemaal samen zei ooit: "je moet niet dood zijn om toch over de dood te kunnen schrijven".