Ik heb al lang geen contact met een kinderloze tante en zie haar zelden.
Plots weet ik dat ze nog 1 ? 3 jaar te leven heeft en in het ziekenhuis ligt. Ik weet ook dat haar erfenis via testament aan een ander familielid gaat.
- Ik neem contact op met mijn tante die juist in het rusthuis zit.
- Wanneer de testamentaire erfgename op vakantie is kan ik tante ervan overtuigen dat zij bestolen werd. Ik kan tante ervan overtuigen dit met burgerlijke partijstelling voor de rechtbank te trekken. De raadkamer wil niet vervolgen zelfs niet met burgerlijke partijstelling omdat het eigenlijk maar wat flauwekul is.
- Tante is dement en zeer be?nvloedbaar, ik heb ze op mijn hand.
- Ik plaats tante in een ander rusthuis en zorg ervoor dat de erfgenaam haar niet meer mag bezoeken. Ook diens familie. Ik slaag er zelfs in haar levensgezel buiten te houden.
-Ik kan tante ervan overtuigen de notaris naar het rusthuis te laten komen en het testament te laten wijzigen ten mijne voordele.
- Tante sterft, ik laat haar snel cremeren en uitstrooien. Ik verwittig niemand van de familie en laat zelfs geen doodsbrief versturen.
- De vorige erfgenaam heeft tante altijd met liefde verzorgd tot ik haar de toegang tot het rusthuis kon ontzeggen.
Maar eigenlijk kan het mij niet bommen. Want tante is dood en ik ben een rijk man.
Of niet? Kunnen de anderen mij iets doen?
Deed ik aan erfenisbejaging.