Hallo,
Een week geleden ben ik tijdens een rit met de motor ernstig ten val gekomen op deze locatie.
Het was droog, helder weer en ik reed 30 km/u. (ik weet dat daar soms zand ligt van de omliggende terreinen).
Zonder enig besef van aanleiding schuif ik echter plots onderuit, ver over het asfalt tot aan de overkant.
Gevolg: motor en motorblok volledig onbruikbaar. Ikzelf had niets dankzij mijn pak.
1 van de mensen die mij is komen helpen heeft mij er op gewezen dat er vlak in en na de bocht een zwart (olie?)spoor te zien was.
Dit was inderdaad het geval en ik heb dit gefotografeerd + de politie dit laten noteren in een PV.
Verscheidene brandweerwagens zijn op aangeven van de politie nog een hele tijd zoet geweest om met schuim en water dat product van de weg te krijgen.
Nu is mijn vraag:
Ik heb een PV, ik heb foto's, ik heb vele getuigen...
Kan ik ten eerste iemand verantwoordelijk stellen voor de staat waarin die baan zich daar bevond?
Ik bedoel, het kan toch niet bedoeling zijn dat ik bij elk ritje dat ik doe bang moet zijn om mijn nek te breken?
Wie en vooral hoe kan ik iemand hiervoor verantwoordelijk stellen?
De gemeente? de overheid?
Ergens heb ik bang dat ze gaan zeggen: Zoek de vrachtwagen die dat spoor heeft achtergelaten.
Maar wie zegt dat dat van een vrachtwagen was? Of hoe lang dat spoor daar al lag?
In ieder geval... alle informatie is welkom.
Ik kan zelf de motor herstellen met 2de handsonderdelen.
Indien dit zou terugbetaald worden ben ik reeds tevreden.
Als ik de volledige moto ga moeten afschrijven en moet beginnen met advocaten en rechtszaken dan zakt de moed me al tot in de schoenen.
Alvast bedankt.