Beste,
Voor de aanleg van mijn voetpad mailde ik, op aanvraag van de aannemer zelf, een beschrijving van de werken door (voldoende gedetailleerd) waarvoor ik een gedetailleerde offerte terug kreeg.
Ik mailde terug met antwoord akkoord te zijn met de offerte en dat de werken mochten doorgaan. De aannemer is ter plaatse geweest om naar de 'bestaande' toestand te kijken. We spraken via gsm af voor de uitvoeringsdatum. De werken werden uitgevoerd.... En kreeg een faktuur met andere bedragen(?1071 ipv ?691)(?!)
1/.De post afvoer uitgegraven bodem werd aangepast: 8 M/3 ipv 3 M/3
2/.De Tot prijs incl BTW was verkeerd in de offerte omdat de excell sheet 1 bedrag niet had meegenomen.(zie annex)
[b]Heb ik nu het recht enkel de som van de verkeerde offerte te betalen?[/b]
-------------------------------------------------------------------------------------
Uitgraven van bestaande toestand 15,03 m? TP ? 100,00
Afvoer uitgegraven bodem 3 m? ? 22,00 ? 66,00
Plaatsen stabillis?e 15,03 m? ? 9,00 ? 135,27
Leveren en plaatsen dallen 30/30/4 15,03 m? ? 18,00 ? 270,54
Drie tegels zonder slijpwerk
Leveren en plaatsen van boordsteen 100/20/5 15,03 lm ? 12,00 ? 180,36
Excl BTW ? 571,81
21% ? 120,08
Incl BTW ? 691,89
-------------------------------------------------------------------------------------