Zeg niet te gauw het is weer een ...

roderidder
Topic Starter
Contacteer: Website

Zeg niet te gauw het is weer een ...

#1 , 01 jun 2010 00:13

De vrouw had de man uitgelegd hoe alles werkte en verliet het huis.
...
http://www.vandaag.be/binnenland/37028_ ... degem.html" onclick="window.open(this.href);return false;

De bankdirecteur laat een vrouw en twee kinderen achter

Op zijn is dit dergelijk voorval bizar te noemen

Stel dat de vrouw geld ontvangt voor de sexulele noden van die man, is er dan geen vonnis te vinden dat medewerking verlenen aan (vb. je vrouw naar een privé club voeren) iets dergelijks strafbaar maakt?

RR

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 01 jun 2010 00:59

Erop gelet dat de burgervader van de gemeente in kwestie mijn baas is.... :shock:

artemis

#3 , 01 jun 2010 10:11

Ik ben niet zo thuis in deze variant maar wat mij in dit verhaal intrigeerde is dat de man zijn spelletje er dan blijkbaar helemaal alleen speelde?

Reclame

Vandebos

#4 , 01 jun 2010 12:26

Wie weet is "de assistente" vroeger vertrokken en wou de huurder nog een degustiefje voor onderweg...

artemis

#5 , 01 jun 2010 13:37

Wie weet is "de assistente" vroeger vertrokken en wou de huurder nog een degustiefje voor onderweg...
Misschien ja, weeral een vr... :D

reintje

#6 , 08 jun 2010 14:17

@ vandebos: nu maak je me nieuwsgierig, jouw baas is namelijk ook mijn baas geweest :-)

Terug naar “Actuele Thema's”