Ik moet zeggen dat ondanks ik ook een blauw gehandicapte kaart heb ,mijn man hem nooit zal gebruiken .Hij zal zelf parkeren op een gewone parkeerplaats als ik niet uit de wagen stap .Ik zie het wel eens dat de gehandicapte netjes blijft zitten in de wagen en hun wederhelft of familie alleen gaat winkelen maar ondertussen wel gebruik maken van de gehandicapte parkeerplaats .Vind ik niet kunnen maar bon ,wie ben ik he
Er wordt zoveel misbruik van gemaakt ,zeker ten tijde van sneeuw want dan hebben "ze" het zogenaamd nooit gezien dat ze op zulke plaats staan .
Ik mag toch hopen dat je misbruik zich alleen beperkt in het niet betalen van parkeergeld en dat je toch geen gebruik maakt van die parkeerplaatsen want voor sommige onder ons zijn deze parkeerplaatsen echt wel nodig .
Misschien wordt het eens tijd dat er een zware controle opkomt en zware boetes ook maar eerlijk gezegd,ik doe ook geen moeite om de politie te bellen als ik iemand onterecht geparkeerd zie staan waardoor ik zelf een heel stuk moet lopen maar ik erger me er wel degelijk aan want als elke stap net ene teveel is ,is zo plaats goud waard