Totdat zelfs de verpleegster aan de [naam geanonimiseerd door de webmaster] vertelde dat ik toch al lange tijd rustig was, na 12 dagen vastgebonden te liggen en 15 injecties gekregen te hebben waarvan 3 voor het langtijdig platliggen...
Waar kan ik mijn dossier en alle relevante info opeisen om een onderzoek te starten: wie , waarom , ik deze behandeling heb gekregen. En of het wettelijk was, en of zodoende ik vergoedingen kan eisen voor al de tijd ik af gezien heb door het zombie effect van de medicatie...
Heb vele neveneffecten ondervonden van vele medicatie, acute distonie, ongecontroleerde stijfwording van mijn rechterbeen, dat ik onmogelijk kon wandelen, en moest wachten tot het overging.
Ik ben nu 4 jaar nuchter (zonder medicatie) en voel me prima en heb geen last van psychische ziektes, noch heb ik de afgelopen 4 jaar er last van gehad.
Maar van 1998 tot en met 2005 heb ik niet meer normaal kunnen functioneren hier in Belgie omwille van mijn toestand, en ik geloof dat veel te wijten is aan foute medicaties en diagnoses... Is het haalbaar om schadeloosstelling te eisen voor die hele periode ik niet een normaal inkomen heb kunnen realiseren door gedwongen medicatie en foute hulpverlening>?
AUB reageer enkel met correcte en juiste juridische info