I have the pussy so I make the rules

roderidder
Topic Starter
Contacteer: Website

I have the pussy so I make the rules

#1 , 06 mei 2010 16:21

Rechter vindt "pussy" niet te pruimen

Jennifer LaPenta heeft zich niet geliefd gemaakt bij een rechter in Waukegan. Tijdens zijn zitting droeg de juffrouw een T-shirt waarop de volgende zin stond: "I have the pussy so I make the rules". De rechter vond dit beledigend en stuurde Jennifer naar de cel.

lees meer
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookda ... PussyShirt

Wat als een leerkracht een 16 jarige de toegang tot de les of examen ontzegt omwille van dezelfde reden?

RR

Vandebos

#2 , 06 mei 2010 17:06

Gebeurde regelmatig bij ons in het middelbaar tijdens de jaren 80. Was nochtans geen tjeven school...

roderidder
Topic Starter

#3 , 07 mei 2010 00:13

"I have the pussy so I make the rules" ... dezelfde reden?
bij ons

zo zo, groot gebracht tussen pussy's 8)

Vermoedelijk schuilde de leerkrachten zich achter een reglement ipv achter "belediging". Maar goed, het kan op het zelfde neerkomen en je zal er je nadeel maar bij halen.

RR

Reclame

digits

#4 , 07 mei 2010 14:09

In dat artikel enz gaat het steeds over "pussy" dat shockerend zou zijn. Lijkt het niet veel logischer dat het vervolg "so I make the rules" nogal uitdagend overkomt op een *rechter* ? Maw, zou het effect niet hetzelfde geweest zijn als het tshirt de tekst "I wear this tshirt, so I make the rules" zou bevat hebben ?

roderidder
Topic Starter

#5 , 07 mei 2010 16:32

Stel een politieker die in de meerderheid zit

Wat is er dan mis om met zo een T-shirt te pronken?

RR

Vandebos

#6 , 07 mei 2010 16:59

tiens tiens, hebben zo juist geen premier gehad met een 800.000 redenen ego?

roderidder
Topic Starter

#7 , 07 mei 2010 20:39

Bedoel je die man die altijd tegen madame "no" aanliep?

RR

Vandebos

#8 , 07 mei 2010 22:00

Ehehehe, nu moet ik zwijgen. een goede vriend van me bekleedt een belangrijke plaats in haar kabinet.

I won't say no about madame NO. Eerlijk gezegd meer respect voor haar dan voor diene pypo...

roderidder
Topic Starter

#9 , 09 mei 2010 06:52

Ehehehe, nu moet ik zwijgen. een goede vriend van me bekleedt een belangrijke plaats in haar kabinet.
...
Alé drinkt er nog 1ne. Nu weten we hoe de vork in de steel zit en we hebben er alle begrip voor

RR

Vandebos

#10 , 09 mei 2010 11:01

RR,

In alle objectiviteit kan je gerust stellen dat in het kabinet van mdm NON zeer zwaar werd gewerkt tot donderdag. ( zo zijn er nog enige goede kb's voor loonbescherming en verbetering statuut onthaalmoeders doorgetrokken)

Zonder me te willen uitlaten over andere ministers en hun medewerkers...

En het moeten zwijgen,... tja met discretie en respect voor het werk van anderen worden dikwijls veel grotere én betere resultaten bereikt dan met veel lawaai en gebrul.

Een courant voorbeeld van een paar andere stille werkers zou ik de nieuwe wetgeving op mede-eigendom kunnen noemen. Alhoewel weinigen het lijken te beseffen of reeds weten dat de wetgeving eromtrent veranderd is kan men hier gerust spreken van een revolutie ten voordele van de 100.000den appartement eigenaars in België. Niet dat deze wetgeving zonder valstrikken is, een sluw syndicus kan er nog steeds misbruik van maken, maar de situatie gaat met lichtjaren vooruit...

JohnD

#11 , 09 mei 2010 14:11

Nou, nou wat dat "wijf" op haar T-shirt stond te lezen is natuurlijk de zuivere waarheid.

Ik bedoel wij mannen, waarbij ik "wij" om de goede orde te bewaren niet ga veranderen in "ik", gedragen ons tegenover vrouwen als "sloeffen" of "slappelingen".

Een hond met een hoge hoed is soms al voldoende om de meesten hun lichaamstemperatuur met een paar graden te doen stijgen.

Het begint al bij de meesten bij het huwelijk, waar ze zich al door vrouwlief laten vangen. Later komen er dan nog wat kinderen bij, waardoor de man zich nog meer gebonden voelt natuurlijk (alsof er nog niet genoeg bevolking is op deze aardkloot).
Enfin single tot in de kist is mijn motto.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

lucgescheiden

#12 , 16 jun 2010 22:27

mss verplichte leerstof van dat laatste maken John, kunnen de jongeren dit onderricht worden naast hun verkeersopleiding tot rijbewijs.
al is, in het geval dat je daar een accedent tegen komt, alles allicht iets 'pretiiger geregeld'.
Handige documenten voor Personenrecht

chrisd

#13 , 17 jun 2010 04:50

Enfin single tot in de kist is mijn motto.
Maar goed, dat ze niet allemaal zo over denken.
Immers, als ze dat allemaal wèl zouden doen: wèlke kist??

Terug naar “Praat café”