Beste forumlezers, ik zit wat verveeld met wat me vandaag is overkomen.
Gisteren beslist dat we vandaag naar Sea Life in Blankenberge gingen gaan.
Nu had ik men wagen op de parking gezet voor het park en een parkeerticket gekocht en deze leesbaar achter de voorruit geplaatst.
Nu, er was wel flink wat wind aan de kust & hoogstwaarschijnlijk is bij het sluiten van men portier door enerzijds de slag of anderzijds een korte windbries in de wagen men ticket verder doorgezakt naar beneden en was het dus niet meer leesbaar. hierdoor zat bij het verlaten van het park dus een parkeerbiljet tussen men ruitenwissers waar ik gekozen heb voor het halve-dag-biljet van €12,50- wegens dat men ticket onleesbaar was.
Ik was wat geïrriteerd hierdoor en ben dan naar hun parkingshop geweest waar ik uitgelegd heb dat ik wel betaald had, waar ze me het antwoord gaven men adres & naam op te schrijven om de foto & brief op te sturen met het bewijs(weet niet of ik hierbij goed heb gedaan).
Nu ben ik van mening, dat ik niet wil betalen, want ik had daadwerkelijk betaald voor men parking en heb dat bonnetje ook nog steeds in mijn bezit. Het kan ieder toch overkomen dat het blaadje onvrijwillig verschuift?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen & adviseren.
Mvg