Zal dan toch efkens binnenwippen in dit virtuele : Praatcaf?: Vroeger in mijn studententijd hadden we ook zo,n gezellig stamcaf? , waar we alle kleine en wereldproblemen probeerden op te lossen
Nu zie je overal Praatcaf?,s opduiken , alsof we er zouden vergeten met elkaar te praten.... Maar in het tijdperk van :ons: mobielke, onze pc , onze tv je kunt het zo gek niet bedenken, maar het eigenlijke praten, zo,n deugddoend gesprek van mens tot mens zijn we (denk ik!?) een beetje uit het oog verloren, en moeten we er weerom op gewezen worden dat er nog plaatsen zijn waar we met mekaar kunnen en mogen praten!! Ik zie het bij mijn enige dochter, die zoals ze zelf zegt genoeg heeft aan haar pc en haar mobieltje(en af en toe eens een vriend) . Aangezien de meeste van jullie jonge mensen zijn (studenten) wou ik graag dit eens aankaarten tussen pot en pint. Fijne site ... hoop zo af en toe eens te kunnen praten in jullie virtuele caf? 8) Zal mezelf en mijn man nu trakteren op een lekkere frisse pint.....Groetjes