mijn ex-boekhouder daagt me voor de rechtbank, tegen 15 december 05 moet ik mijn conclusies neerleggen,
ik heb een goede advocaat maar duur, en wil nu mezelf verdedigen met advies van hem, hij weigert het advies omdat dit maar half werk is
wat staat er in de wet, heeft elkeen recht op verdediging, wat als een particulier zonder juridische achtergrond het zelf doet, ik heb de indruk dat de sector zichzelf in stand moet houden door onbegrijpelijke tekstvormen en woorden, door overdreven omschreven conclusies die in het zakenleven een half blad met moeite zouden beslaan en bij een advocaat moet dit op 3 bladzijden = meer uren = goed gevulde ereloonnote zonder garanties en wij arme schapen zonder juridische achtergrond worden afgeraden zichzelf te verdedigen zodat de advocaat weeral zijn zakken kan vullen, het wordt hoog tijd dat een advocaat betaalbaar wordt, de eerste conclusie en verdaging koste me 42.000 bef !!! en nu moeten er nog 2 conclusies komen en de hoofdsom is maar 6 000 bef, rechtsplegingsvergoeding is een goede grap