Ben ik effe blij dat ik geen rijbewijs heb...
Idd. als ge een prive chauffeur hebt, is een rijbewijs natuurlijk overbodig
Ergens heeft ze wel gelijk hé! Overdreven weelde steekt sommige mensen de ogen uit en dan krijg je dergelijke toestanden. Show verkopen in een arme streek als Charleroi is idd. om miserie vragen. Anderzijds is het mss. belangrijker om zich af te vragen of men een miljonair wel een dergelijke premie moet geven?
Akoord op alle punten
Al wie vooruit wil komen in het leven, moogt ge bestelen dus?
Dat heeft die rechter nooit gezegd. Met zijn uitspraak bedoelde hij gewoon dat ge er niet moet om
"vragen", dat ge uw rijkdom niet onder de mensen hun neus moet duwen
Zelfde met diefstallen in wagens. Als je iets in het zicht laat liggen, lok je het zelf uit?
Natuurlijk .. zie opmerking
LexHij is bankier, maar dat wil niet zeggen dat je miljonair bent e?
De eerste arme bankier moet nog geboren worden. En het is natuurlijk niet omdat er 1 failliet gaat, dat hij niet eerst al zijn schaapjes op het droge gebracht heeft
Als hij echt miljonair zou zijn, zou hij dan niet eerder een kast van een villa neerpoten ipv een bestaand huis te renoveren?
Natuurlijk niet, want die zijn doorgaans gierig en uitgeslepen om overal van mee te profiteren.
dus per definitie rijk? En wat is rijk? De koning is rijk en pronkt ermee, de prinsen zijn rijk en pronken ermee. Moeten we hen gelijk ook maar gaan overvallen?
Dat moet ge aan de overvallers vragen, maar ik kan u verzekeren dat als ze niet zo goed beschermd waren, dit allang gebeurd was
Volgende keer ga ik in trainingpak en basketsloeffen naar het restaurant, kwestie van onderweg niet overvallen te worden op grond van uiterlijke kenmerken....
Een iets of wat verstandige dief overvalt geen mensen die
naar het restaurant gaan, maar natuurlijk eerder diegenen die
in het restaurant zitten. Overigens met die zgz.
overvalvrije "look" zouden er dan weer mensen zijn die dag in dag uit in trainingspak zouden moeten rondlopen, wegens hun dagelijks bezoek aan restaurants. De overvallers zouden dat al snel doorhebben en aldus zouden alle joggers als rijke lui aanzien worden en gevaar lopen
Mijn eerste gedacht ...
Nee, nee,
mijn eerste gedacht was: het is RR gelukt een kindervrije post te plaatsen. Maar enkele lijnen later bleek dat al een illusie te zijn.
..... Ondanks een EOT de kinderen niet meer hoeven af te geven aan zijn ex die woonachtig is in Charleroi of omdat de ex niet met een veilige volvo rijdt?
Volgende keer beter RR ?
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard