De aannemer die een aangrenzend huis verbouwt wilt tegen het onderste gedeelte van de woning persé gevelisolatie plakken. Al bestaat het gros van die muur eigenlijk uit raampartijen. Waar ik een probleem mee heb is dat ik al met een écht zeer beperkt uitzicht zit van mijn koer, en dat nu visueel nog zou worden versmald. Moest onze achtermuur vijf meter breed zijn zou 't mij niks uitmaken, maar we zitten hier met iets van een dikke 2 meter en een beetje. Hij zegt aan mij dat het om iets van een twaalf centimeter zou gaan. Al vermoed ik met de crepi er nog over dat het eerder vijftien zal worden. (ongeveer de ruimte tussen die twee zwarte strepen - ik hoop niet nòg meer)
Heb ik een poot om op te staan om dit tegen te houden? Ik wil echt niet vervelend zijn, maar in onze buurt wordt er overal isolatie tegen muren gekwakt, is het meestal totaal niet mooi afgewerkt, en in ons geval wordt het uitzicht nog wat beperkt. Op deze foto kan je't niet goed zien, maar aan de linkermuur heeft er een andere aannemer een aantal jaren geleden ook nog een dik stuk aangeplakt waardoor wij vanuit de keuken nog minder zicht hebben dan ervoor.