Fout op PV/gasboete

stefto
Topic Starter

Re: Fout op PV/gasboete

#46 , 26 mar 2025 08:07

Op vrijdag (dag 85 van mijn verweer en de dag dat ik de reactie van de sanctionerende ambtenaar ontving) wilde ik dit forum openen op mijn PC. Toen ik dat probeerde kreeg ik enkel een pagina open met de mededeling: "U bent permanent verbannen van dit forum".

Supervreemd toch. Ook niets van verdere uitleg gekregen.

Sinds gisteren kan ik er terug op.

Wat heeft dat allemaal te betekenen?

stefto
Topic Starter

#47 , 26 mar 2025 08:13

Er is nog iets anders aan de hand dat mij opviel.

Je kan bij het topic telkens zien hoeveel weergaves er zijn voor dat bepaalde topic.

Voor vrijdag was dat aantal al opgelopen tot boven de 6000 wat op dit forum al behoorlijk veel is.

Sinds vrijdag is het aantal weergaves opgelopen tot deze ochtend al meer dan 70000. Dat is echt heel abnormaal hoog.

Heeft iemand een idee waarom? Is dit ergens viraal gegaan of zo?

LeenW

#48 , 26 mar 2025 09:51

We hebben de laatste tijd nogal veel spambots, mogelijk kijken zij een beetje rond op het forum. De massale ban was een fout die intussen is rechtgezet.

Reclame

stefto
Topic Starter

#49 , 26 mar 2025 11:02

We hebben de laatste tijd nogal veel spambots, mogelijk kijken zij een beetje rond op het forum. De massale ban was een fout die intussen is rechtgezet.
Ok. Toeval bestaat.

Wel veel toevalligheden samen op die vrijdag 21/3 voor mij dan. Op dag 85 verweer reactie Lier, ban van het forum, op dat moment het oplopen van de weergaves net op dit topic tot nu al 72000.

Speciaal toch?

stefto
Topic Starter

#50 , 26 mar 2025 12:52

Maar ok. Terug naar het topic.

Voorlopige conclusie:

Minister Gilkinet heeft toegegeven dat het KB niet ok was.
In de nieuwe wegcode wordt het opgelost en staat het correct vanaf september 2026 dus.
De sanctionerende ambtenaar heeft toegegeven dat het PV fout is.

... maar ik ga een extra financiële bijdrage moeten doen van €53.
Dat heet afpersing he. Als ik het voor de rechter breng ben ik waarschijnlijk veel meer kwijt en loop ik daarna rond met een veroordeling op zak.

Waarom hebben de mensen toch zo weinig vertrouwen in politiek, gerecht en politie?

Inazuma
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#51 , 29 mar 2025 13:54

Bord fietszone legt de regels voor de fietsstraat op, en die voorzien snelheidsbeperking tot 30 km/u

Al veel eerder geschreven ...

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”