Er zijn jarenlange problemen met deze hangjongeren. De politie kent hen ook.Is in elk geval beschadiging en of vernieling van stedelijke of landelijke afsluitingen en vervolgbaar voor de strafrechtbank. art 563 SW.
Wat u denkt dat er zou kunnen gebeuren zal weinig indruk maken het is wat er gedaan en kan bewezen worden dat van belang is voor de strafvervolging.
Wat bedoel je juist met "andere gerechtelijke feiten". Het wordt enkel geklasseerd onder "beschadiging" terwijl dit ook te maken heeft met intimidatie/bedreiging.GAS PV met/tegen onbekende verdachte(n) is vrij nutteloos en wordt in principe niet toegepast.
Ik lees verder in uw uitleg dat verdachte(n) wel gekend zijn. Indien er een GAS-reglement is die deze inbreuken beteugelt kan er geen gewoon PV opgesteld worden, GAS heeft voorrang (indien er geen andere, gerechtelijke feiten, zijn). Het is aan de sanctionerend ambtenaar om te bepalen wat er verder gebeurt, bv geldboete, seponeren maar kan verdachte(n) ook horen of laten verhoren.
Er zal niets aan veranderd worden, tenzij er ernstige ongelukken plaatsvinden (dit zeg ik uit eigen ervaring). Mijn enige advies aan u is om te verhuizen, want straffeloosheid tiert welig in ons land.Wat bedoel je juist met "andere gerechtelijke feiten". Het wordt enkel geklasseerd onder "beschadiging" terwijl dit ook te maken heeft met intimidatie/bedreiging.GAS PV met/tegen onbekende verdachte(n) is vrij nutteloos en wordt in principe niet toegepast.
Ik lees verder in uw uitleg dat verdachte(n) wel gekend zijn. Indien er een GAS-reglement is die deze inbreuken beteugelt kan er geen gewoon PV opgesteld worden, GAS heeft voorrang (indien er geen andere, gerechtelijke feiten, zijn). Het is aan de sanctionerend ambtenaar om te bepalen wat er verder gebeurt, bv geldboete, seponeren maar kan verdachte(n) ook horen of laten verhoren.
De politie lijkt niet zinnens hiertegen op te treden. Dus gewoon ondergaan is de boodschap?