parkeer perikelen - Sint-Niklaas

Drone
Topic Starter

Re: parkeer perikelen - Sint-Niklaas

#16 , 05 feb 2025 19:33

. . .
ik heb eerder vandaag nog eens gekeken

situatie is nog steeds dezelfde (omtrent signalisatie) als de streetview beelden uit 2020
Dan parkeerde je links van een éénrichtingsrijbaan

Komende van de kant van de 3 koningenstraat heb je geen enkele reden om aan te nemen dat de toestand OP het kruispunt verandert gezien de wegmarkering "busstrook" doorloopt en buiten de rijbaan ligt

De enige toegelaten rijrichting OP DE RIJBAAN, is richting Slachthuislaan
Het is dus een éénrichtingsrijbaan, met gevolgen inzake parkeren

Ook al knoeit St Niklaas met de signalisatie voorbij het kruispunt

vandaag de "fanmail" van de stad in de bus, enige artikel dat weerhouden word is dat artikel 8 uit het politiereglement

ik ga mijn verweer indienen op basis van uw tekst Inazuma, waarvoor dank, maar afgaande op voorgaande ervaringen hier in st-niklaas bestaat de kans dat mijn verweer verworpen word (vanwege wat is dan nog te zien) redelijk hoog is.

hebt u nog enige andere argumentatie dat ik dan voor de politierechtbank kan gebruiken?

Inazuma
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#17 , 06 feb 2025 17:52

vandaag de "fanmail" van de stad in de bus, enige artikel dat weerhouden word is dat artikel 8 uit het politiereglement
Ah, ik dacht dat je al fanmail gekregen had bij begin vh draadje

Of is dit de "beslissing" van de door de overtreder aangestelde "GAS-rechter" al ?

Gemeenten en hun ingehuurde "rechters" hanteren altijd de punten / Artikels uit het eigen reglement ...
Denk er aan dat je daar steeds naar verwijst in bezwaren / beroepsprocedure
Ook al verwijs je door naar de basis ervan in de wegcode
ik ga mijn verweer indienen op basis van uw tekst Inazuma, waarvoor dank, maar afgaande op voorgaande ervaringen hier in st-niklaas bestaat de kans dat mijn verweer verworpen word (vanwege wat is dan nog te zien) redelijk hoog is.
Da's gans de bedoeling van dat GAS-geval ...

Hopen dat ge dokt

hebt u nog enige andere argumentatie dat ik dan voor de politierechtbank kan gebruiken?
Niet direct

Drone
Topic Starter

#18 , 06 feb 2025 19:40

Ah, ik dacht dat je al fanmail gekregen had bij begin vh draadje

Of is dit de "beslissing" van de door de overtreder aangestelde "GAS-rechter" al ?

Gemeenten en hun ingehuurde "rechters" hanteren altijd de punten / Artikels uit het eigen reglement ...
Denk er aan dat je daar steeds naar verwijst in bezwaren / beroepsprocedure
Ook al verwijs je door naar de basis ervan in de wegcode
Da's gans de bedoeling van dat GAS-geval ...

Hopen dat ge dokt

Niet direct

de dag van mijn "overtreding" en het maken van deze draad zat er een kaartje tussen mijn ruitenwissers met de mededeling dat ik in "overtreding" ben werd geverbaliseerd.

het is pas gisteren dat de fanmail in mijn bus zat

vandaag heb ik de stadswachten bezig gezien en werden er weer 9 auto's die in de "verkeerde" richting stonden geverbaliseerd om juist dezelfde reden

Reclame

Inazuma

#19 , 08 feb 2025 10:09

Lucratief handeltje hé

Je creëert een onduidelijke, dubbelzinnige situatie en gaat er dan op laten verbaliseren

Kassaaaaaaa :!:

Drone
Topic Starter

#20 , 08 feb 2025 13:42

Lucratief handeltje hé

Je creëert een onduidelijke, dubbelzinnige situatie en gaat er dan op laten verbaliseren

dat is dan niet de enige situatie die ze hier al hebben gemaakt, is ook niet mijn eerst post hierover :mrgreen:

vooral het misbruik van de zonale borden is hier nog al frapant of het niet optreden van politie en stad tegen het onrechtmatig inbeslag nemen van openbaar domein (parking)

Drone
Topic Starter

#21 , 11 feb 2025 17:45

Lucratief handeltje hé

eerder vandaag één van die stadswachten aangesproken terwijl hij aan het verbaliseren was voor krak dezelfde reden.

die "wist" niet dat er een busbaan liep en dat deze 'buiten de rijbaan' liep en welke gevolgen dat heeft inzake het parkeren . . .

als ik dan uw tekst wou laten zien had hij geen interesse en zei hij dat de gas ambtenaar wel zou "oordelen" en ging door . . .

Inazuma

#22 , 12 feb 2025 17:13

Meeste mensen betalen dat gewoon, en weten niet beter ...

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”