rijbewijs wordt niet verlengd

james20
Topic Starter

rijbewijs wordt niet verlengd

#1 , 15 nov 2024 17:44

Hallo iedereen,

Ik ben zowel diabetes als hartpatiënt. Mijn suiker zit goed, en mijn hart zit volgens mij ook goed. Ik voel mij uitstekend in mijn vel. Maar nu willen (pushen) de dokters dat ik een ICD moet nemen voor mijn veiligheid. Maar ik wil dit helemaal niet ! Ik voel mij uitstekend in mijn vel, heb geen hartkloppingen, totaal niets. Ik heb 6 jaar geleden een hartstilstand gehad, waarmee ook de suiker begon. Altijd ben ik blijven rijden. Ik ben fitter dan ooit. En nu willen ze dit. Ik heb de indruk dat ze er nog iets mee gaan verdienen ook. Vandaag kreeg ik de melding dat ze het rijbewijs niet meer gaan verlengen.

Zonder auto kan ik gewoon niets. Mijn werk, amusement, sociale contacten kan ik helemaal vergeten. Geen werk = geen inkomen, enz... Mijn leven wordt er gewoon slechter door.

Ik heb nu een afspraak gemaakt met een andere hartchirurg, maar ik vrees dat die hetzelfde gaat zeggen. Er is ook nog Cara, maar daar ik heb ik nog geen mail voor gestuurd. De dokters zeiden dat ze hun verantwoordelijkheid niet willen nemen als er iets zou gebeuren. Een document waar ik zelf zou kunnen zeggen dat ikzelf verantwoordelijk ben, mag blijkbaar niet.

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen ?

Bedankt,

James

LeenW

#2 , 15 nov 2024 17:59

Aanvaarden. Je wil geen dodelijk ongeval op je geweten hebben.

Inazuma
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 15 nov 2024 23:36

Ik heb 6 jaar geleden een hartstilstand gehad,
En hoe voelde je je tot net daarvoor ?
Ook goed vermoedelijk ?

Een document waar ik zelf zou kunnen zeggen dat ikzelf verantwoordelijk ben, mag blijkbaar niet.
Heel uw bericht illustreert net waarom ...

Ze hebben net zo'n ding ingebouwd bij een sjotter, en die kan weer gaan sjotten ...
Die voelde zich ongetwijfeld ook OK tot net ervoor
Die Deense sjotter die op EK of WK inéénzakte ... idem

Wat is eigenlijk uw probleem om die defibrilator niet te willen ?
Als uw moteurke er nog eens mee stopt en er is niemand in de buurt is het ook game over ... gedaan met werk, amusement, sociale contacten

Reclame

Sirkii

#4 , 17 nov 2024 11:09

Ben geen ervaringsdeskundige doch begrijp dat een icd geen nadelen heeft. Zou niet twijfelen en t doen.

The Oscars

#5 , 17 nov 2024 18:49

Tijdens een natuurlijk stervensproces, kan een geïmplanteerde ICD het sterven bemoeilijken.
.

The Oscars

#6 , 18 nov 2024 08:25

Tijdens een natuurlijk stervensproces, kan een geïmplanteerde ICD het sterven bemoeilijken.
En u wilt absoluut niet weten wat voor ellende dit veroorzaakt bij de stervende.
.

Terug naar “Medisch- & Sportrecht”