Ik heb het helemaal gehad met Colis Privé. Ik had iets besteld via Ebay uit het buitenland, en Ebay heeft Colis Privé gekozen om het pakket in België te bezorgen. Eerst beweren ze bij mij te zijn langsgeweest voor bezorging om 4 uur 's nachts en dat ik niet thuis was.
Dan heb ik maar het leveringsadres veranderd in een gekend ophaalpunt nabij. De bezorging ging op 8 november gebeuren. Heb er niets meer van gehoord. Geen mails ter bevestiging, niets. Naar dat leverpunt geweest, er lag niets van Colis, of op mijn naam. Twee dagen later klacht ingediend (een manier om hen te contacteren bestaat er niet) via een knop op de website.
Krijg ik een bericht dat ze "op mijn verzoek" het leveringsadres veranderd hebben in TERUG mijn adres, en dat de levering morgen (15/11) ging gebeuren. Bon, ik ben vrij en thuis die dag dus dan wacht ik maar tot ze komen. Om zeker te zijn heb ik post-itjes gaan plakken aan de voordeur (ik woon in een apartmentsblok) zodat ze weten dat ze hier moeten zijn, alsook mijn GSM nummer en een alternatief leveringsadres. Ze zijn niet komen opdagen.
Weeral geen mails, geen updates, niets. Ik weet al wat er gaan gebeuren, ze gaan weer sturen dat ze hebben geprobeerd te leveren, maar dat ik niet thuis was. Welk in dit geval gelogen zou zijn!
Als ik er niet zou achter zitten zou het gewoon "case closed" zijn en weg met mijn pakket. Ik wil gewoon een antwoord. WAAR is mijn pakket? Als ze zo incompetent zijn dan ze het niet kunnen leveren, kom ik het zelf wel halen, het is het het waard. Maar nee, ze communiceren alleen via gestandaardiseerde mails, en dan nog in het Frans. Je krijgt nooit iemand te spreken.
Kan ik hier niets doen? Is dit niet diefstal/fraude? Dat pakket is toch vanaf de moment ik er voor betaalde mijn eigendom? Mogen ze dat zomaar bijhouden zonder grondige uitleg? En je moet de reviews van Colis Privé maar eens lezen. Overal verdwenen paketten. Gewoon een frauduleuze firma