Dag iedereen,
Graag zou ik een vraag willen stellen omtrent mijn huidige huurder. Hij heeft aangetekend een opzegbrief opgestuurd die ingaat vanaf 1 oktober tem 31 december 2024. Ik heb teruggemaild voor akkoord en we zijn dan via mail overeengekomen dat hij reeds kon vertrekken op 30 november als hij of ikzelf een nieuwe huurder kon vinden die er kan intrekken op 1 december. Dus de laatste opzegmaand zou ik laten wegvallen als ik op tijd een nieuwe huurder had. Ondertussen is dit ook gelukt en er kan een nieuwe huurder intrekken op 1 december. Contract hiervoor is reeds getekend. Ik probeer op allerlei manieren communicatie te zoeken met de huidige huurder (via whatsapp, via messenger, via berichten, via mail, via telefoon, ...) om mee te delen dat hij dus mag vertrekken op 30 november en dat december dus vervalt, maar ik krijg geen reactie terug. Ik heb ook al twee maal aangebeld aan de deur, maar er is niemand thuis. Probleem is dus dat ik 100 % zeker wil zijn dat de huidige huurder zal vertrekken tegen 30 november en dat mijn nieuwe huurder er dus in kan op 1 december. Mijn vraag: hij heeft natuurlijk de huur voor november betaalt, dus alles is op dat vlak in orde. Het enige probleem is dat ik geen communicatie krijg. En ik heb schrik dat hij niet op tijd zou vertrekken en toch nog in december er zou blijven. Mijn vraag: kan ik ondertussen iets meer ondernemen dan enkel op allerlei manieren contact te zoeken? Alle tips zijn welkom.