Inmiddels zijn er een aantal ontwikkelingen geweest waarvan ik jullie graag update.
ik heb de weg gevolgd om via een advocaat het verzoek te doen aan moeder om te vertrekken. Daarin was de termijn gesteld om voor 16-11 te vertrekken.
Aanvullend is haar ook verzocht om:
- domicilie te wijzigen
-alles te verhuizen zonder schade aan de woning en enkel te verhuizen wat haar eigendom is
- achtergelaten goederen worden opgeruimd op haar kosten (te verhalen)
- hulp van derden aankondigen op voorhand
- laatste dag van verhuis alles in te leveren qua sleutels
- alles terug te geven dat zij in bewaring heeft van mij en mijn kinderen (sieraden, foto's etc)
- haar wagen op eigen naam over te zetten
Uiteindelijk heeft dit toch geholpen want ze is begin oktober inderdaad ergens anders naartoe gegaan. Druk van buitenaf is dan toch niet voor niets geweest. Nu heeft ze mij niet op de hoogte gesteld van het feit dat ze elders onderdak heeft gevonden, ze is opeens niet meer snachts thuis gekomen en kwam overdag terwijl ik aan het werk was af en toe wat spullen ophalen.
Toen ze op een dag spullen kwam ophalen heb ik haar binnengelaten en was ik online gaan opzoeken of ze nog domicilie had. Dit was inmiddels niet meer het geval. Ik heb haar daarop ook aangegeven dat zij enkel nog op afspraak haar spullen in 1x kon komen ophalen en niet meer in mijn afwezigheid mijn woning mag betreden. En dat zij mij eerst alle spullen moet terug geven want dat was nog altijd niet gedaan.
Zij wilt nu mijn spullen niet teruggeven totdat ze haar spullen heeft opgehaald, waar ik natuurlijk niet mee akkoord ga. Zij heeft immers mijn eigendommen uit mijn woning gehaald en weigert deze eerst terug te brengen.
Dus het verhaal is helaas nog altijd niet afgelopen
Ik ga eens zien of ik nu aangifte kan doen vanwege het wegnemen van de spullen uit mijn woning zonder mijn weten en uiteraard zonder toestemming. Gang naar de vrederechter zal waarschijnlijk toch moeten uiteindelijk....