Ik woon sinds februari dit jaar (2024) in een appartement met mijn 2 kinderen. Wegens het uit elkaar gaan met mijn man. Kids zijn hier week om week. De locatie is top! Dicht bij het school, centrum en de hobby's. Maar ik woon hier echter niet graag heb ik ondervonden. Het is een blok met 7 appartementen, vanbuiten lijkt het nieuw, maar door hier te wonen heb ik gemerkt dat het hier niet echt goed geisoleerd is, ik hoor alles van mijn buren. Mijn naaste buur ( dus op hetzelfde verdiep) rookt geregeld wiet waardoor de lift ook altijd stinkt naar wiet, dit was de eerste maanden niet, nu komt die geur zelfs tot in mijn gangetje van de woning. De bovenbuur heeft al contact gehad met de politie en zelfs de verhuurder van zijn appartement ( allemaal andere verhuurders) maar die kunnen hier niets aan doen. Nu ben ik dus op zoek naar iets anders. Liefst een huis. Maar ik woon hier dus nog geen jaar, en heb een contract van 9 jaar ( volgens de makelaar toen, kon dit niet anders, maar het was hetzelfde principe als een 3-6-9 contract zei ze, alleen werd dat niet meer zo in een contract gezet