Ik zocht een handleiding van een wekker en kwam terecht op website FIX IT FASTER. Ik heb me aangemeld met een mailadres (geen betalingen uitgevoerd), nu krijg ik plots 4 mails met meldingen om te betalen (30euro tegen 29-9),instant erop kreeg ik herinneringsmail met melding extra kosten, instant(zelfde dag-tijdstip) gevolgd door mail van incasso-buro (50euro) en melding niet betalen is 40 euro extra(tegen 4-10).
Dit kan toch niet?
Ik heb dit niet betaald, mogelijks heb ik iets aangeklikt waardoor ik akkoord gegaan ben met het betalen van extra kosten, maar ik kreeg hier geen melding van in mijn inbox. De mails kwamen wel terecht in mijn spam, dus mogelijks heb ik eerdere mails gemist. Wat dien ik nu te doen? Ik mailde hen terug maar kreeg reactie dat ik per ongeluk extra mails ontvangen heb maar alsnog 30 euro 1malig dien te betalen om levenslang gebruik te maken van hun diensten. Ik wens deze diensten niet, ik heb niet eens de handleiding gevonden die ik zocht. Zonet krijg ik weer een mail met de melding om te betalen tegen 4-10 of er komt 20 euro bij...