Psicologic medical test

Fatix
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Psicologic medical test

#1 , 13 okt 2024 11:55

Hallo, twee jaar geleden hebben ze mijn rijbewijs ingenomen wegens rijden onder invloed van alcohol. Ik ging voor de rechter, ze bestraften mij met zes maanden niet rijden. Ik ben zes maanden lang niet naar de rechtbank gereden en heb de straf gewonnen, want nu ben ik geheelonthouder en de haartest kwam uit op 2,5. Nu moet ik psychologische en medische tests ondergaan. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om ze in het Engels te doen, of de tests moeilijk zijn... Ik ben geheelonthouder, ik rook niet en gebruik geen drugs... Ik stel me voor dat ze urine- of bloedonderzoek zullen doen, ik ben niet bang, ik ben alleen bang dat ze veel tijd nodig zullen hebben en dat ik nog meer maanden zonder auto zal doorbrengen. Ik ben net vader geworden en ik heb echt mijn rijbewijs nodig. Met een baby reizen met het openbaar vervoer is ingewikkeld. Ik hoop antwoorden te krijgen. Ontzettend bedankt

post250

#2 , 20 okt 2024 07:04

Ze kunnen een urinetest doen en ze ruiken aan je adem om te ruiken of je gedronken hebt of niet. de psychische test bestond vroeger uit meerkeuze vragen. Misschien kan je die zelfs in het engels afleggen. In welke taal heb je je rijbewijs behaalt? Men praat effe met u en er is ook een geheugentest. Vooral nuchter zijn en ga tijdens de middagpauze niet op cafe.

Lang geleden heb ik iemand gehad die zijn rijbewijs (meerdere malen) niet terug kreeg, Tijdens de pauze ging hij op cafe. Dat houden ze vooral in de gaten.

Ze zullen vragen wat je ervan vond (van je veroordeling en de feiten). Spijt betuigen en zeggen dat je het niet OK vind van dronken te rijden. Je kan zelfs aanhalen dat je ervan rilt als je andere dronken ziet rijden. Dronken rijden kan gewoon niet.

De meeste van die mensen hebben zelf al eens dronken achter het stuur gezeten, maar dat mag je vooral niet zeggen!. :-)

En niet beginnen zagen dat de pakkans te groot is of de grens te laag is :-( Je wil je rijbewijs toch nog terug of niet? :-)

Succes

Fatix
Topic Starter

#3 , 20 okt 2024 07:35

Ik heb al twee jaar niet meer gedronken, ik heb de haartest van zes maanden al gedaan en deze kwam uit op minder dan 5 (2,1). Ik ben geheelonthouder. Het is mogelijk in het Engels, ik heb al een afspraak. Ik ben bang dat het uitvoeren van tests nog eens twee maanden zal duren. Duurt de uitslag meestal lang? Ik wacht al sinds augustus op een afspraak.

Reclame

post250

#4 , 20 okt 2024 08:14

Nog aan toe te voegen: Ze (durven) ook meeluisteren tijdens de pauze wat je tegen anderen vertelt. Wees op je hoede en begin geen STRAFFE verhalen te vertellen die je in een slecht daglicht kunnen brengen. Niet beginnen over hoeveel opgefokte brommers je hebt of dat je gereden hebt zonder rijbewijs ofzo, laat die verhalen aan anderen over en reageer verontwaardigd als ze stoer beginnen doen. Laat je niet meeslepen. Een psychische test is ook u gadeslaan tijdens de pauzes. Dat is soms nog de belangrijkste test. Observatie noemen ze dat.

Een hangertje met de naam van je kind rond je nek kan positief overkomen, een tatoo kan dan weer negatief overkomen.
Een T-shirt van het een of ander biermerk zou ik die dag ook niet aanraden te dragen. Jij kan zeggen dat het is om te lachen, maar zij bepalen of ze ermee gaan lachen. :!:

Als je 2 bruine vinger hebt van te roken moet je ook niet vertellen dat je er maar eentje rookt per dag. Ze kijken naar alles.

Ik wil u niet bang maken, maar hou je gewoon op de vlakte en lok niets uit. En laat U niet uitlokken.

Laat iets weten hoe het afloopt.

Fatix
Topic Starter

#5 , 20 okt 2024 10:21

Ik heb de test bij CMPH in Aalst. Ik hoop dat het goed met mij gaat. Ik rook niet, dus in dat geval is er geen probleem. Ze deden drugstests op mij en alles was negatief. Ik heb al anderhalf jaar niet meer gereden. Ik ga om vier uur met de trein naar mijn werk en kom 's middags om zeven uur terug. Ik heb mijn lesje geleerd. Weet u of de urine- en bloedtest in het centrum wordt gedaan of dat ze mij een papier geven om naar het ziekenhuis te gaan. Hartelijk dank broer

Fatix
Topic Starter

#6 , 20 okt 2024 10:21

Ik heb de test bij CMPH in Aalst. Ik hoop dat het goed met mij gaat. Ik rook niet, dus in dat geval is er geen probleem. Ze deden drugstests op mij en alles was negatief. Ik heb al anderhalf jaar niet meer gereden. Ik ga om vier uur met de trein naar mijn werk en kom 's middags om zeven uur terug. Ik heb mijn lesje geleerd. Weet u of de urine- en bloedtest in het centrum wordt gedaan of dat ze mij een papier geven om naar het ziekenhuis te gaan. Hartelijk dank broer

Inazuma
Contacteer: Website Twitter

#7 , 20 okt 2024 22:19

Het is mogelijk in het Engels, ik heb al een afspraak.
Bij welk centrum dan ?
Want die tests moeten in de regiotaal gebeuren ...
Ik wacht al sinds augustus op een afspraak.
Je hebt al een afspraak, maar wacht al op een afspraak sinds augustus ... :? :?:

Fatix
Topic Starter

#8 , 21 okt 2024 02:46

Ik kan het zonder enig probleem in het Engels doen, als het in een andere taal is, heb je een vertaler nodig. Mijn straf van drie maanden niet rijden eindigde in augustus. Dit is de reden waarom u mij kunt uitnodigen voor uw uitnodiging.

Rolstoel1

#9 , 03 nov 2024 12:36

Werk je hier met een vertaalprogramma of kan je nederlands lezen/begrijpen? Zo moeilijk zijn die vragen niet. Dat zijn meerkeuzevragen. Er bestaan geen juiste of foute antwoorden, dat is om een profiel te schetsen.

Als je geen nederlands spreekt, in welke taal heb je je rijbewijs afgelegt?

Uit nieuwsgierigheid: Als een Buitenlander die geen van de drie belgische landstalen spreekt, die niet in belgie woont een overtreding begaat die in Belgie psychische testen opgelegt kunnen/moeten worden hoe verloopt dat dan?

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”