Bol.com blokkade

Kjhs
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Bol.com blokkade

#1 , 16 okt 2024 08:59

Ik wilde een bestelling plaatsen bij bol.com
bestelling werd geannuleerd door hen,
kreeg mail met de uitleg '
Beste naam verwijderd,
Je bestelling is geannuleerd, omdat we zien dat veel Bestellingen niet aankomen. Je account is geblokkeerd zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden.

Ik heb aantal keren incomplete bestellingen ontvangen maar ik stuur ook regelmatig wat retour! Dit word wel altijd netjes opgelost door bol, maar nu kreeg ik dus opeens dit bericht?

Ik heb contact proberen te krijgen maar kreeg alleen maar het zelfde bericht, dat het vanuit het hoofdkantoor besloten was en meer konden ze niet doen.

Wie weet hier meer over?

LeenW
Berichten: 13347

#2 , 16 okt 2024 09:03

Waarschijnlijk vinden ze u een verdachte koper omdat er veel bestellingen verdwijnen. Zij hebben, net als elke onderneming, het recht u als klant te weigeren.

Kjhs
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 okt 2024 09:21

Oké verdacht in welk opzicht? Je kan ook helemaal geen navraag doen! Heel vervelend. Maar alles is wel altijd netjes opgelost en nu ineens op blokkade?

Reclame

Meeboo
Berichten: 1529

#4 , 16 okt 2024 09:24

wat is precies uw juridische vraag?

Het staat leveranciers vrij om te verkopen aan wie ze willen en ook aan wie niet.

LeenW
Berichten: 13347

#5 , 16 okt 2024 09:25

U schrijft "incomplete bestellingen", dus er ontbreek vaak iets dat dan achteraf opnieuw verstuurd moet worden?

Kjhs
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#6 , 16 okt 2024 09:32

Waarom ik nou op blokkade zomaar gezet word?

Kjhs
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#7 , 16 okt 2024 09:32

Klopt er mist regelmatig wat in mijn bestelling! En dan word het na geleverd of gewoon gecrediteerd! Vaak hoef ik het dan al niet meer!

Kjhs
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#8 , 16 okt 2024 09:33

En hoor ik hier nog meer over? Of kan ik gewoon weg niks meer horen of contact krijgen met ze?

LeenW
Berichten: 13347

#9 , 16 okt 2024 09:40

U kan altijd contact opnemen met de klantendienst.

Kjhs
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#10 , 16 okt 2024 13:03

Heb ik zeker gedaan maar komt weinig uit! Het hoofdkantoor had dit besloten meer niet.

Meeboo
Berichten: 1529

#11 , 16 okt 2024 13:17

dan zal het einde verhaal zijn vrees ik

Kjhs
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#12 , 16 okt 2024 13:29

Ja dat zou kunnen! Neem aan dat ik hier niks meer over hoor.. wel vervelend.

Inazuma
Berichten: 10203
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#13 , 18 okt 2024 16:59

Als den bol teveel stuk doet onderweg, blokkeren ze je ook als klant

Maat van mij heeft dat voorgehad
Hij bestelde verschillende dingen tegelijk, en die zaten dan zo slecht verpakt dat telkens merendeel gebroken aan kwam ... Floep, geblokkeerd :!:

Ik heb zijn bestelling afgewerkt, alle items in aparte bestellingen
Niks gebroken want er zat niks anders bij
Bol blij ...

Terug naar “Consumenten Koop”