Hebben een gerechtelijk aangestelde syndicus gehad die na zijn periode de factuur heeft bezorgd aan de nieuwe syndicus voor zijn tussenkomst (lonen, kosten, enz), aanzienlijk bederag en kwam op de vorige av van sommige leden commentaar op waarna de vme voor rechtbank werd gedaagd.
Pas toen werd verstand gebruikt met gevolg dat nieuwe syndicus tot overeenkomst is gekomen (buiten rechtbank, voor de rechtzaak dus), helft is ineens betaald en andere helft betaald gaat worden met afbetalingen.
Nu is er ook een vermelding inzake wanbetaling dus is mijn vraag (syndicus antwoord weer niet) als ik mijn deel in 1x betaal, maw zeer welwillend maar andere leden van de vme betalen niet wat zijn dan de gevolgen.
Simpel: als er op termijn toch nog omwille van wanbetaling door 1 of enkele leden vme een rechtzaak van zou komen is die dan tegen de vme of enkel tegen diegenen die niet betalen, ik heb 2e grootstse aandeel en wens niet opnieuw op te moeten draaien voor enkele onnozelaars, als de boetes en gevolgkosten voor hen zijn dan betaal ik meteen mijn ganse deel
Ter verduidelijking: de syndicus is gerechterlijk aangesteld omdat er kost was van 3300 euro aan kapotte leidingen waar degenen met 1,8% (60tal euro maw) hun deel niet wouden opnemen dus vrees voor wanbetaling is niet onterecht.