Haaranalyse

LPieter
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Haaranalyse

#1 , 17 sep 2024 20:51

Hallo,
Ik ben recent naar de rechtbank moeten gaan ,
Ik heb bij controle een speekseltest moeten ondergaan en die tekende voor thc, de speekselbak daarintegen gaf maar 0,6 micron ofzo aan, onder de toegelaten hoeveelheid.
Helaas was ik te eerlijk op mijn verklaring en dus wordt ik afgeschilderd als artikel 42.
Ik heb dreadlocks, maar dat wil dus zeggen dat ze ver kunnen terug kijken in mn haar, wat eerlijk gezegd niet in mn voordeel speelt, laatste maanden heb ik nog enkele keren van een joint gerookt, wel heel miniem en 1 maal mdma gebruikt, maar voor die 8 maanden was ik wel dagelijkse roker, heb dag op dag gestopt toen.

Mijn vraag is nu, kan ik nu nog tussen de rechtbank en de haaranalyse mijn haar afknippen? Of zal dit in mijn nadeel spelen?

Mvg

Inazuma
Contacteer: Website Twitter

#2 , 18 sep 2024 00:00

Ik heb bij controle een speekseltest moeten ondergaan en die tekende voor thc, de speekselbak daarintegen gaf maar 0,6 micron ofzo aan, onder de toegelaten hoeveelheid.
De speekselanalyse dus :wink:
Helaas was ik te eerlijk op mijn verklaring en dus wordt ik afgeschilderd als artikel 42.
Nooit verklaringen afleggen die belastend voor jezelf zijn
Zwijg desnoods
Of zeg dat je geen verklaring wenst af te leggen

Nu zit je met de gebakken peren
Als je had gezwegen was er niets aan de hand
Massa's speekseltesten lopen zo op een sisser af (op de analyse krijg je 30% "korting" ...)

Mijn vraag is nu, kan ik nu nog tussen de rechtbank en de haaranalyse mijn haar afknippen? Of zal dit in mijn nadeel spelen?
Ben je veroordeeld voor Art 42 :?:

Of wil rechter een haaranalyse om gebruik op langere termijn te kunnen zien, voor het vonnis valt :?:
Het gaat niet goed overkomen als je daar dan ineens "klets" staat en de test niet uitgevoerd kan worden ...

Als je dagelijks gebruikte, gaan de afbraakproducten langer in je lijf blijven zitten.
Als je wat extra vetweefsel meezeult, ook ...

LPieter
Topic Starter

#3 , 18 sep 2024 09:37

Ik ben nog niet veroordeeld, de rechter wou idd kijken hoe het zit met gebruik voor tot veroordeling over te gaan

Reclame

LeenW

#4 , 18 sep 2024 10:02

U bent eerlijk geweest tegen de rechter, wat op zich ook wel een waardevolle strategie kan zijn als u de lijn doortrekt. Door uw haar te knippen, smijt u enig krediet dat u door uw eerlijkheid hebt opgebouwd gewoon weg.

LPieter
Topic Starter

#5 , 18 sep 2024 10:12

Bedankt, hoever kijken ze terug in het haar?
Ik heb gelezen dat ze tot meer dan een jaar terug kunnen gaan.
Als het laatste half jaar is dat ze bekijken gaan ze zien dat het echt miniem tot niks is, maar als ze jaar terug keren gaan ze zien dat ik toen wel nog dagelijks smoorde.
Ik weet niet in hoever dit het vonnis kan en zal beinvloeden

KennyVY

#6 , 21 sep 2024 10:38

6 maanden, je moet deze periode een absentie kunnen voorleggen hiervan. Het is zo bij alcohol. Haar afknippen heeft geen zin, dan worden er stalen afgenomen van ander lichaamshaar of worden er maandelijkse speciale bloedtesten afgenomen.
Het gaat u ook niet in het beste daglicht stellen bij de rechter en OM.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”