Ik ben bij een vzw sportclub aangesloten.
We hebben een gemeenschappelijke whatsapp groep dus iedereen kan elkaar gsm nummer zien.
Ik kreeg berichten van een clublid, op zich niks mis mee. Maar de berichten gingen na een tijd een meer dan vriendschappelijke richting uit langs zijn kant, ik negeerde die
Maar na een clubrit is deze persoon zijn woning gepasseerd en mee gereden richting mijn woning om een beetje een liefdesverklaring te geven, ik voelde mij heel ongemakkelijk toen, heb gezegd dat het niet wederzijds was.
Daarna nog enkele berichten gekregen. Dit gemeld aan de voorzitter die dit serieus nam en het andere clublid heeft aangesproken hierover met nog andere leden erbij om getuigen te hebben dat er duidelijk gevraagd wordt te stoppen.
Heb daarna nog een mail gehad. Nu willen andere leden een algemene vergadering over dat onderwerp omdat ik geen recht had dit in de club te gooien omdat het een prive zaak is tussen twee volwassen mensen.
Ben ik nu zo fout dat ik er van overtuigd ben dat dit geen prive zaak is. Die man behoort niet tot mijn prive, ken hem van de club dus dit is toch een club aangelegenheid?
Wil me wat voorbereiden voor die,vergadering…