In principe en wettelijk wel.In principe zijn alle kosten voor de VME.
Nergens lees ik dat TS zonder toelating op eigen initiatief het dak heeft gebruikt.Belangrijkste vraag is of u dat dak mag gebruiken : statuten/basisakte ?
Indien geen toelating ( en onder welke voorwaarden ) en het is enkel de roofing die moet vernieuwd worden; slijtage of door privatief gebruik ?
Thomas,Nergens lees ik dat TS zonder toelating op eigen initiatief het dak heeft gebruikt.Belangrijkste vraag is of u dat dak mag gebruiken : statuten/basisakte ?
Indien geen toelating ( en onder welke voorwaarden ) en het is enkel de roofing die moet vernieuwd worden; slijtage of door privatief gebruik ?
Enkel: "wij wonen op de penthouse van een gebouw met 8 verdiepen; per verdiep zijn er 2 appartementen, op het laatste slechts 1 en een groot terras;"
Als dat terras officieel bestaat (dus in de BASISAKTE wordt vermeld) moet de schade aan private delen die noodzakelijk is om de herstelling van de gemene delen uit te voeren vergoed worden door de VME
Daarom schreef ik "in principe".
Thomas_AWe zijn niet eens 24 uur na het eerste bericht van de TS.
Louter door het feit dat niet expliciet in de openingspost staat dat alles wettelijk in orde is, wordt geen respons na enkele uren al geïnterpreteerd alsof dat vast wel niet het geval zal zijn.
Dat gaat me eerlijk gezegd te ver.