Vonnis Hof van beroep is binnen.
14 jaar durende heksenjacht? Bevestigd.
Schadevergoeding voor het foutief gestraft gezin (door FOD financiën op straat gezet in 2010)? Nul euro
Iemand interesse?
Wordt later wel vertaald.Het feit dat er geen schadevergoeding werd toegekend, bevestigt net dat er geen heksenjacht is geweest.
Vonnis gaat in het Frans zijn, vermoed ik?
Toch even aanvullen.Het feit dat er geen schadevergoeding werd toegekend, bevestigt net dat er geen heksenjacht is geweest.
Een rechter wil zien wat hij wil zien. Ik zou in uw plaats even wachten tot onze syntheseconclusies online staat. Ze zijn vrij verhelderend.... Ik meen ook te lezen dat u geen fouten van de Administratie hebt kunnen aantonen...
We kunnen enkel vaststellen dat de rechter onze syntheseconclusies niet heeft bekeken en gaan in cassatie.Hopelijk kan u aan de hand van dit vonnis dit hoofdstuk in uw leven afsluiten.
Iemand interesse?
Amper één persoon?Het feit dat er geen schadevergoeding werd toegekend, bevestigt net dat er geen heksenjacht is geweest.
Vonnis gaat in het Frans zijn, vermoed ik?
Heel het strafdossier geeft me gelijk. Informatie waar rechter en FOD financiën al 15 jaar weigert naar te kijken....
Wanneer er wel twee kanten aan het verhaal worden gegeven en een rechtbank er objectief over kan oordelen, kan ik enkel vaststellen dat u (opnieuw) ongelijk kreeg.