Beste
Wat is de toegevoegde waarde dat u dat contract mee zou tekenen. U heeft geen inkomen om deel te nemen aan de kosten er van. Als student bent u financieel afhankelijk van uw familie en om die reden wordt fiscaal aanvaard dat u deel blijft uitmaken van die familie al woont u ‘op kot’.
Als student kan u dus perfect 5 dagen per week bij uw lief wonen zonder er gedomicilieerd te moeten zijn. Indien u een huurcontract tekent lijkt me dat de fiscale aanvaarding te doorbreken met potentieel ongewenste gevolgen. ( niet meer ten laste thuis, gemeenten die niet geneigd zijn inkomstenloze studenten te domicilieren enz)
Ja ik wil wel vermijden dat ik niet meer te lasten aan mijn ouders ben,maar ik wil graag wel ook tekenen voor mijn rechten en plichten met het appartement,maar ik weet dus niet of dat het tekenen iets veranderd of niet
Wat bedoel je met dat je niet meer ten lasten van je ouders wil zijn?
Hoe kan je voor een huurcontract tekenen als je geen inkomen hebt? Ga je mee de huurwaarborg betalen? Ga je maandelijks mee de huur, nutsvoorzieningen, kosten voor levensonderhoud betalen?
Wat ga je doen als je partner uit het appartement trekt? Dan moet jij verder blijven betalen. Kan je dat?
Waarom wil je je domicilie bij je partner zetten?