Beste,
Vorig jaar zat ik in een scheiding met mijn vrouw.ze had een advocate genomen. Halverwege hebben we toch beslist niet te scheiden. We hadden een aanzienlijk factuur voor deze periode van de advocate. Deze hebben we betaald. Nu zijn we een jaar verder. Die zaak is gesloten.
Doordat we terug bij elkaar zijn, hebben we geen contact meer met mijn vrouw haar familie. Haar zoon, mijn stiefzoon heeft ons huis verlaten. Echter heeft mijn vrouw haar zus gebeld naar diezelfde advocate van onze zaak vorig jaar. Om te horen wat de rechten zijn van de stiefzoon. Advocate heeft vlakaf gezegd ik kan voor jou Niks doen want u zus is mijn cliënte. Waarop ze ons gebeld heeft en tegen mijn vrouw gezegd het is best dat u even langskomt. Mijn vrouw is toen 10min daar binnen geweest. Waarop advocate had gezegd. U kunt best onderling alles in orde brengen met de vader en de familie. Dat hebben we dan ook gedaan. Nu vraagt die advocate een factuur van bijna 500euro. Die ook onder de zaak van mij en mijn vrouw staat. Maar die was vorig jaar als afgesloten en betaald? Kan dit zomaar? Op de moment dat mijn vrouw haar zus belde naar de advocate was onze zaak afgesloten. Dan is zij toch geen cliënte meer? Als elk familielid ga bellen, zou ik die gesprekken moeten betalen. Dit is toch niet logisch
Mvg