Forumregels Tips om snel goede antwoorden te krijgen
- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Er loopt een elektriciteitspaal door voor straatverlichting. De andere gronden zijn door 1 landbouwer gekocht om er 1 groot perceel van te maken. De elektriciteitspalen lopen door 1 stuk grond (wat vroeger een grens was tussen percelen.
Ik heb zo eens bij de gordel door een aardappelveld gelopen. Het gebeurd vaker dat men die kerkwegen niet graag heeft. groot perceel bewerken is gemakkelijker dan 2 kleintjes.
Je kan soms door die kleine wegjes km-ers korter rijden. Vooral omdat met met traktor-sluizen wegen ondoorgankelijk maakt voor voertuigen.
Wat spijtig is dat de agressor zijn gelijk haalt. Ze weten zeer goed wat ze doen en waarom.
Voor mij zal het niet meer baten. Ik was een fervent wandelaar, maar helaas.
Ze noemden dat een kerkweg. Zelfs een tussenweg naar een bollewinkel (zo werd dat toen genoemd) noemde men een kerkweg.
De doorgang is geblokkeerd door honden achter een afsluiting. De persoon zijn auto met duidelijke signatuur van de VLAAMSE GEMEENSCHAP (wit-gele) kleur staat er.
kan U dat eens vertalen naar mensentaal en naar toekomstige jonge gebruikers, nieuwe eigenaars die naast zulke kerkweg wonen en bang zijn van de honden. Hoeveel geld moeten die spenderen aan een weg die is afgesloten?
Ik spreek over een 10-jarige PROF die bang is om een bal te gaan halen.